دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۲

پیام وزیر خارجه انگلیس به بهانه نوروز +فیلم

پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب: 350935
وزیر خارجه انگلیس در پیام نوروزی خود گفت که کشورش در سال جدید به دنبال بهبود روابط با تهران خواهد بود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مقامات چند کشور از جمله وزاری خارجه انگلیس، کانادا و اتریش سال نوروز را به مردم ایران تبریک گفتند.

ویلیام هیگ، وزیر خارجه انگلیس گفت: «مایلم از این فرصت استفاده کنم تا جشن نوروز را به تمامی افرادی که آن را در سرتاسر دنیا جشن می‌گیرند، تبریک بگویم.»

وی افزود: «امروز افرادی از بسیاری کشورها، جوامع و سوابق، از جمله افرادی در انگلیس همراه با عزیزانشان گرد هم می‌آیند تا وقوع سال جدید و آغاز بهار را جشن بگیرند.»

هیگ تأکید کرد انگلیس به بهبود رابطه با ایران علاقه‌مند است: «نوروز همچنین زمانی برای شروع دوباره است؛ و با این روحیه من می‌خواهم به مردم ایران بگویم که انگلیسی‌ها در سال جدید به دنبال بهبود رابطه با ایران هستند.»


وی افزود: «این چیزی است که دولت‌های ما طی چند ماه گذشته برای آن تلاش کرده‌اند.»

ویلیام هیگ در عین حال تصریح کرد اختلافات دو کشور هنوز باقی است: «البته این بدان معنا نیست که ما همه اختلافات را حل کرده‌ایم. اینطور نیست. هنوز موضوعات بسیار مهمی هستند که باید به آنها بپردازیم، اما من قاطعانه معتقدم که گفت‌وگوی سازنده و همکاری بین ایران و انگلیس به نفع همه ماست.»

هیگ گفت: «به این دلیل، ما تلاشهایمان را به منظور بهبود روابط ادامه خواهیم داد تا شاهد منافع ملموس برای مردم مان باشیم.»

وزیر خارجه انگلیس در پایان سخنانش به زبان فارسی گفت: «نوروزتان پیروز»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فقط یک کلام: انگلیسی کثیف برو بمیر! هنوز دست هایمان آغشته به خون پاره های جگری است که با فتنه شما و گلوله ها و حمایت های شما تکه تکه شده در خون خود غلتیدند.
هنوز جانبازان ما که نشانه کینه توزی ها و خودبرتر بینی های شماست زنده اند.
هنوز جانبازان شیمیایی ما به سختی نفس می کشند.
هر روز قلب ما به واسطه جانبازان موجی مان شرحه شرح است.
برو بمیر! عذاب و لعن ابدی الهی بر تو و یاران تو باد! بدون شک سالی بر ما مبارک خواهد شد که چون تویی در آن سال بمیرد همان طور که شارون مرد.
مجتبی
ویلی جون ! حالا شما به مردم ایران که به خون تو و اربابت ملکه عجوزه ، تشنه اند تبریک گفتی یا به کلیدسازان حقوقدان تحصیل کرده انگلیس؟ بالاخره رفقا به هم تبریک میگن ....راستی از جک استرا چه خبر ؟