سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۴

پیشنهاد یارانه‌ای استاندار کرمان به روحانی

چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۳۳
کد مطلب: 350911
استاندار کرمان به رئیس جمهور پیشنهاد داد تا مجوزی را صادر کند که مردم بتوانند، داوطلبانه یارانه‌های خود را برای اجرای طرح‌های عمرانی در یک حساب متمرکز سپرده کنند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، علیرضا رزم‌حسینی بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران و خبرنگاران خبرگزاری‌های استان کرمان اظهار داشت: از همکاری خبرنگاران و رسانه‌های استان کرمان با دولت قدردانی می‌کنم.

پیشنهاد یارانه‌ای استاندار کرمان به رئیس جمهور

این مسئول در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه پیشنهاد شما به رئیس جمهور در مورد اجرای فاز دوم یارانه‌ها در سال آینده چیست، ادامه داد: پرداخت یارانه نقدی توسط مجلس تایید شده است و دولت بر اساس این مصوبه باید نسبت به پرداخت نقدی یارانه‌ها اقدام کند.

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه پرداخت نقدی یارانه‌ها با اشکالاتی در عرصه اقتصاد داخلی همراه بود، تصریح کرد: به هر حال پرداخت نقدی یارانه‌ها از سیاست‌های مجلس و دولت است.

وی عنوان کرد: واقعیت این است که وقتی یارانه به صورت نقدی پرداخت می‌شود باید از منابع طرح‌های عمرانی برداشت شود و یا منابعی به طرح‌های عمرانی نمی‌دهیم و پولش را به مردم می‌دهیم.

کرمانی‌ها ۱۵۰۸ میلیارد تومان رایانه می‌گیرند

استاندار کرمان از پرداخت یک هزار و ۵۰۸ میلیارد تومان یارانه به مردم استان کرمان طی سال خبر داد و افزود: به رئیس جمهور پیشنهاد می‌دهم به استانداران و فرمانداران این مجوز را بدهد که به مردم مناطق خود اعلام کنند، یارانه‌هایشان را به صورت داوطلبانه در یک حساب متمرکز سپرده‌گذاری کنند و در حالی که مردم یارانه خود را دارند، سود این یارانه‌ها برای اجرای پروژه‌های مختلف هزینه شود.

رزم‌حسینی تصریح کرد: سود حاصل از یارانه‌های مردم استان کرمان طی یک سال حدود ۳۰۰ میلیارد تومان می‌شود در حالی که برای طرح‌های عمرانی در این خطه ۱۳۱ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی میزان اختصاص اعتبار استان کرمان در سال جاری را ۲۳ درصد ذکر کرد و گفت: باید از ظرفیت‌های مردمی برای توسعه اقتصادی استان کرمان بهره ببریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
خنده دار بود
سعید
اونوقت پیشنهاد آقای استاندار کجاش بود؟
پیشنهاد از این آبکی تر ندیده بودم
نمی دانم چرا وقتی این یارانه ها به مردم پرداخت نمی شد و به صورت پنهان توزیع میشد چرا کشور دچار تورم و مرود بود؟؟ برخی بیعرضگی خودشان را پشت مخالفت با یارانه ها پنهان کرده اند همان طور. که می گفتند هم چرخ سانتریفوژ را می چرخانند و هم چرخ کارخانه ها رو ولی عملا هیچیک را انجام نداده اند و جز دروغ چیزی تحویل مردم نداده اند