جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

پرونده هدفمندی یارانه در کمیسیون اصل ۹۰

شنبه ۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب: 382487
در هفته جاری ۴ وزیر اقتصادی راهی مجلس می‌شوند، تا به سوالات نمایندگان مجلس پاسخ دهند و همچنین کمیسیون اصل ۹۰ پرونده هدفمندی یارانه ها را در دستور کار دارد.
به گزارش جهان به نقل از فارس،‌ بر اساس دستور کار کمیسیون‌های مجلس روز یکشنبه کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی با رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها درباره پرونده مطروحه جلسه خواهد داشت.

بر این اساس روز سه‌شنبه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کمیسیون اجتماعی برای پاسخگویی به سؤالات نمایندگان: عیسی‌ دارایی، سیدناصر موسوی لارگانی، محمدحسین فرهنگی، محمدمهدی مفتح، حسینعلی حاجی دلیگانی، جعفر قادری و فاطمه آلیا حاضر خواهد شد.

کمیسیون اقتصادی نیز در هفته پیش‌رو مباحث مربوط به اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم و بررسی طرح الحاق ۷ بند به ماده ۳۴ قانون پولی و بانکی کشور را در دستور کار دارد.

بر این گزارش مسئولان دولتی جهت ارائه گزارش عملکرد تبصره ۴ قانون بودجه سال ۹۳ در خصوص استفاده دستگاه‌های اجرایی و بخش‌های خصوصی و تعاونی از تسهیلات تأمین مالی خارجی فاینانس روز سه‌شنبه در کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات ارائه می‌شود.

همچنین گزارش دیوان محاسبات در خصوص عملکرد ۶ ماهه تبصره ۲۱ قانون بودجه سال ۹۳ درباره هدفمند کردن یارانه‌ها روز دوشنبه بررسی می‌شود.

کمیسیون صنایع و معادن روز سه‌شنبه میهمان وزیر صنعت، معدن و تجارت برای پاسخگویی به سؤالات نمایندگان: سید رمضان شجاعی کیاسری، نادر قاضی‌پور، عباس قائد رحمت، علی ایرانپور و مهرداد بذرپاش است.

همچنین وزیر نیرو روز سه‌شنبه در کمیسیون عمران پاسخگوی سؤالات: غلامرضا اسداللهی،‌علی ایرانپور، امیر خجسته، عبدالله سامری است.

در همین روز وزیر جهاد کشاورزی نیز در این کمیسیون به سؤال حاجی دلیگانی پاسخ خواهد داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *