دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

مسی: در بارسا از فوتبال خداحافظی می‌کنم

سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب: 350603
ستاره آرژانتینی بارسلونا از این که به بهترین گلزن تاریخ این باشگاه اسپانیایی تبدیل شده، بسیار خوشحال است. او تاکید کرد که می‌خواهد تا پایان دوران بازیگری‌اش در بارسلونا بماند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، لیونل مسی با سه گلی که برابر اوساسونا به ثمر رساند تعداد گل‌های خود را با پیراهن آبی اناری‌ها به عدد ۳۷۱ رساند و به بهترین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا تبدیل شد.

مسی که در این چند سال به شکست رکوردهای زیاد عادت کرده پس از شکست رکورد پائولینیو آلکانترا گفت: رسیدن به عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا افتخار بسیار بز‌رگی است. بسیاری درباره بهترین گلزن تاریخ بارسلونا صحبت می‌کنند و الان من به این رکورد رسیده‌ام. من به کار در بارسلونا ادامه می‌دهم‌ و گل‌های بیشتری در راه است.‌

او افزود:‌ در شرایط خوبی قرار دارم.‌ من تازه از آسیب ‌دیدگی‌ رهایی یافته‌ام. تلاش‌ می‌کنم تا بازی‌های خوبی برای بارسلونا به نمایش بگذارم و به شرایط عادی خود برگردم.

در این روزها رسانه‌های اسپانیایی از اختلاف لیونل مسی با‌ آبی اناری‌ها نوشتند و اعلام کردند که به احتمال زیاد این مهاجم آرژانتینی در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد. مسی تاکید کرد که می‌خواهد در بارسلونا از فوتبال خداحافظی کند، او گفت: هدف من خداحافظی با پیراهن بارسلونا است. بسیاری هستند که دوست دارند من در اینجا بمانم. من بارسا را ترک نمی‌کنم‌ ، چرا که در اینجا احساس راحتی می‌کنم.

بارسلونا در حساس‌ترین بازی هفته‌ بیست و نهم لیگا یکشنبه هفته‌ آینده در سانتیاگو برنابئو به مصاف رئال مادرید می‌رود. مسی درباره این دیدار گفت: امیدوارم که بازی خوبی باشد، اما باید اعتراف کنم که دیدار بسیار سختی خواهد بود. تلاش می‌کنیم تا در این دیدار به پیروزی برسیم. برای قهرمانی در لیگا تا آخرین لحظه خواهیم جنگید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *