چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - 22 May 2024
 
۰
۲

زمین‌خواری ۶۰ هکتاری عناصر فرقه بهائیت

دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۴۲
کد مطلب: 350342
به تازگی عده‌ای از عناصر فرقه ضاله بهائیت نسبت به زمین‌خواری 60 هکتاری در سمنان اقدام کرده‌اند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، از زمان تشکیل این فرقه  عناصر تشکیل دهنده آن در ایجاد کسب و تجارت مشکوک، از داد و ستد به صورت ربا تا قاچاق کالا فعالیت کرده‌اند.
 
در زمان پهلوی با توجه به نفوذ بیش از حد این فرقه در ارکان دولت از نخست وزیر گرفته تا 12 وزیر بهایی کابینه هویدا با ایجاد رابطه تجاری انحصار واردات برخی کالاهای استراتژیک مانند «دارو» در اختیار این فرقه ضاله قرار گرفت. این انحصار به گونه‌ای بوده که هنوز پس از 35 سال از انقلاب در این بخش‌ها حضور فعال دارند.
 
اما این فرقه ضاله به تازگی به روش جدید زمین‌خواری در شهرستان‌ها نیز روی آورده‌اند در همین خصوص یک منبع مطلع به فارس گفت عده‌ای از عناصر این فرقه ضاله نسبت به زمین‌خواری 60 هکتاری در سمنان اقدام کرده‌اند.
 
عناصر این فرقه با جعل قولنامه‌های صوری زمین‌های بلاصاحب را به نام خود زده و متعلق به خود می‌دانند و این اقدامات، مشکلات عدیده‌ای را برای مردم کشاورز و زحمت‌کش منطقه ایجاد کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بنا بر اطلاعات بعضی افراد مطلع بسیاری از مغازه های عینک فروشی در خیابان فلسطین متعلق به بهاییان است.
ضمنا جدیدا دیده شده است بهائیان، شهرک آپادانا را برای زندگی انتخاب می کنند. و حتی تبلیغ فرقه ی ضاله آنها در این شهرک مشاهده گردیده است.
شهرک آپادانا در مجاورت شهرک اکباتان است. از ویژگی های آن محصور بودن و دنج بودن است و بجز ساکنان آن کمتر کسی به این شهرک تردد می کند. این شهرک یک ورودی و خروجی دارد و دارای فضای آرامی است. واقعا زمینه ی آنرا دارد که بهاییان با برنامه ریزی اقدام به خرید آپارتمانهای آن نمایند و منطقه ای اختصاصی برای خود ترتیب دهند. بنابراین شایسته است صاحبان مسکن و مغازه ها در شهرک آپادانا در فروش املاک خود دقت نمایند.
البته از طرفی شناسایی این فرقه ی ضاله برای مردم عادی بسیار مشکل است و هیج علامت و نشانه ای دال بر بهایی بودن ندارند. بنابراین شایسته است حاکمیت به طریق درست در قضیه ورود پیدا کند.
راهنمایی که بودم برای پیداکردن صدای شهرمون موج رادیو رو تغییر میدادم که یه زن با صدای فارسی اعتقادات بهاییت رو تبلیغ میکرد.میگفت کشته شوی بهتر از این است که کسی را بکشی !! بهاییت عملا حکم دفاع در اسلام رو نفی می کندواجازه تجاوز به مال وناموس ووطن در قاموس این فرقه ضاله موج میزد !من که اون موقع سنی نداشتم به ساختگی بودن این فرقه و اعقادات باطلشون پی بردم .حالا باید در عقل پیروی کنندگان از این فرقه منحرف شک کرد.