پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۳
۱۶

عکس / شوخی فرماندهان

يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۰۴
کد مطلب: 350315
"حاج عباس کریمی قهرودی"، چند ماه پس از گرفته شدن این عکس، بعد از شهادت حاج همت در "عملیات خیبر"، به فرماندهی لشگر رسید و یک سال بعد، در "عملیات بدر" شربت شهادت نوشید.
به گزارش جهان نيوز، عکسی که می بینید، در اواسط پاییز 1362 و در منطقه عملیاتی "قلاجه" گرفته شده است. تعدادی از فرماندهان لشگر27 محمدرسول الله(ص) در برابر دوربین بچه های واحد تبلیغات لشگر،برای یادگاری عکسی گرفته اند "عباس کریمی" نیز فرصت را غنیمت شمرده و شوخی خود با رفقایش را در عکس به ثبت رسانده. افراد موجود در عکس به این ترتیب هستند. از راست:
شهید "محمدرضا کارور" (فرمانده گردان مالک)، "اسماعیل غلامی"(فرمانده وقت گردان حبیب)، "شهید علی اکبر حاجی پور امیر"(فرمانده "تیپ عمار" که چند هفته بعد از گرفته شدن این عکس به شهادت رسید)، شهید "حاج عباس کریمی قهرودیگ (فرمانده وقت واحد اطلاعات-عملیات لشگر)، "مجتبی صالح پور"، "سعید قاسمی"
این روزها، سالگرد "عملیات بدر" است. "حاج عباس کریمی قهرودی"، در این عملیات به شهادت رسید. او، چند ماه پس از گرفته شدن این عکس، بعد از شهادت حاج همت در "عملیات خیبر"، به فرماندهی لشگر رسید و یک سال بعد، در "عملیات بدر" شربت شهادت نوشید.
شادی روحش صلوات
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ای شهدا این دلامون تنگه براتون
سرور
"پندار ما این است که ما مانده ایم و شهدا رفته اند، اما حقیقت آن است که زمان ما را با خود
برده است و شهدا مانده اند." شهید آوینی
کاش ما هم مانده بودیم و غبار زمان ما را آلوده نکرده بود.
شادی روح شهدا صلوات
روحشان شاد و یادشان گرامیباد
United States
منفی زن احتمالا از باقیماندگان رژیم بحث عراق و از فداییان صدام هستند
میثم
شاید هم از نوادگان معاویه است
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
رژيم بعث عراق
محمد
شایدم اشتباه زده حالا ....
دوست دارم برم مناطق عملیاتی
Iran, Islamic Republic of
کجایید ای مردان خدایی. که از جان و مال خود گذشتید ولی از دین و قرآن خود نگذشتید.
United States
روحشان شاد
تصویر جالبی بود
مجاهدان منتظر نمي مانند تا تاريخ از ميان اوراق كهنه ي تقويم ها با آنان سخن بگويد.اي كاش عاشورا سپري نشده بود. ياد شهدايمان بخير.
امیدوار
مکررا از سایت وزین جهان نیوزدر خواست گردید حداقل در هفته مطالبی از شهدای گرانقدو از عکسهای یادگاری انان در سایت استفاده شودتا یادی هم از انان شده باشدو یاداوری گذشته داشته باشیم و قدر ان روزها را بدانیم وفراموش نکیم که امنیت امروز حاصل زحمات و فداکاری واز خودگذشتگی شهدای عزیزاست
اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم
مهدی
حاجی پور رفت . در دشت پنجوین روز قبل از شهادت دیدمش یکه و تنها بین خط خودی و دشمن . با دل پر خون رفت . خدا روحش را شاد کند و با شهادت مرا به او و دیگر دوستانم برساند .
نوروزی
Iran, Islamic Republic of
خدا روزی را نیاورد که شرمنده شهدا باشیم