دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
لیگ قهرمانان آسیا؛

پیروزی ارزشمند سپاهان در بازی باخته

چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۰۷
کد مطلب: 349641
هفته دوم از مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی ارزشمند تیم سپاهان برابر الهلال همراه شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، هفته دوم از مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا امشب چهارشنبه با برگزاری یک دیدار از گروه D پیگیری شد که تیم سپاهان در ورزشگاه خانگی و در یک بازی پرحادثه، موفق شد الهلال عربستان یکی از مدعیان این گروه را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داده و باخت هفته نخست خود در این رقابتها را به بهترین شکل جبران کند.

نیمه نخست این بازی درحالی به پایان رسید که سپاهانی‌ها پیروزی یک بر صفر را با شکست ۲ بر یک عوض کردند اما در نیمه دوم و با ورود جواهیر سوکای، تیم سپاهان توانست با درخشش این بازیکن و ضربه استثنایی مهدی شریفی، شکست را با یک پیروزی شیرین عوض کند.

در این مسابقه که با قضاوت بنجامین ویلیامز از استرالیا در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد، اروین بولکو (۱۸)، مهدی شریفی (۷۲) و جواهیر سوکای (۹۰) برای سپاهان و کاستیلو (۲۸) و تیاگو نوز (۳۳) برای تیم الهلال گل زدند. همچنین هادی عقیلی در دقیقه ۷۸ یک ضربه پنالتی را از دست داد.

رحمان احمدی، شجاع خلیل‌زاده، هادی عقیلی، حسین پاپی، محرم نویدکیا، امید ابراهیمی، مهدی شریفی، احسان حاج صفی، اروین بولکو، علی حمودی و یعقوب کریمی (۵۵- جواهیر سوکای) نفرات تیم سپاهان اصفهان در این بازی بودند.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان که در هفته نخست برابر السد قطر شکست خورده بود، با این پیروزی و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به تیم السد قطر، موقتا به رده دوم این گروه صعود کرد و شانس خود را برای صعود افزایش داد. الهلال هم با یک امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم الاهلی امارات به قعرجدول سقوط کرد.

- هفته دوم از مرحله گروهی دوازدهمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا امشب با برگزاری دیدارهای زیر به پایان می‌رسد:
گروه C:
* الاتحاد عربستان - العین امارات، ساعت ۲۰:۵۰، ورزشگاه بن زاید شهر العین

گروه D:
* الاهلی امارات - السد قطر، ساعت ۱۹:۴۵، ورزشگاه راشد شهر دبی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *