چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

سپاهان در آخرین ثانیه به الاهلی باخت

باخت زردپوشان در دقیقه ۹۰+۵
چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۱۳
کد مطلب: 350919
تیم فوتبال سپاهان در سومین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی شکست خورد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سپاهان در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹ در ورزشگاه فولادشهر به مصاف الاهلی امارات رفت و این بازی در نهایت با نماینده ایران مقابل تیم اماراتی شکست خورد.

در نیمه اول بازی سپاهان عملکرد خوبی ارائه داد اما برخلاف جریان بازی الاهلی امارات در دقیقه ۳۹ با شوت سرکش احمد خلیل از فاصله ۳۵ متری به گل رسید. شاگردان کرانچار در دقیقه ۲۱ نیمه اول توسط مهدی شریفی به گل رسیدند اما داور این گل را آفساید اعلام کرد.

در نیمه دوم سپاهان در ۲۰ دقیقه ابتدایی فشار زیادی روی دروازه الاهلی آورد اما بازیکنان این تیم موفق به گشودن دروازه حریف نشدند.

در این نیمه بازیکنان الاهلی امارات که یک بر صفر جلو بودند بارها وقت‌کشی کردند و بازی را از جریان می‌انداختند که داور به همین دلیل به دروازه‌بان الاهلی و یک بازیکن این تیم کارت زرد نشان داد.

تعویض‌های کرانچار سپاهان را بیش از پیش هجومی کرد و در نهایت در دقیقه ۷۴ سرجیو فن‌دیک روی ارسال از جناح راست بعد از چرخش و شوت محکمی که با پای چپ زد یک گل زیبا به ثمر رساند.

بعد از گل سپاهان حملات زیادی را روی دروازه حریف خود تدارک دید اما موقعیت‌ها با درخشش دروازه‌بان الاهلی یکی بعد از دیگری از دست می‌رفت.

اما در دقیقه ۹۰+۵ تیم الاهلی از زاویه بسته و با شوت اسماعیل الخمدی دروازه سپاهان را باز کرد تا به یک پیروزی خوب در خارج از خانه دست پیدا کند.

احسان حاج‌صفی در نیمه اول از داور کارت زرد دریافت کرد.

رحمان احمدی،‌هادی عقیلی، علی حمودی (۷۰ سرجیو فن‌دیک)، شجاع خلیل‌زاده، محرم نویدکیا، احسان حاج‌صفی، اروین بولکو، حسین پاپی، امید ابراهیمی، جواهیر سوکای(۷۳ یعقوب کریمی) و مهدی شریفی برای سپاهان به میدان رفتند.

با توجه به این نتایج سپاهان با یک بازی بیشتر و کسب ۳ امتیاز از صدرنشینی گروه به رده سوم جدول سقوط کرد. الاهلی با این برد ۵ امتیازی شد و به صدر جدول رفت. السد قطر با ۴ امتیاز در رده دوم و الهلال با یک امتیاز در رده چهارم قرار داد.

در دیگر دیدار این گروه السد قطر و الهلال عربستان تا دقیقه ۸۳ با تساوی ۲ بر ۲ به بازی خود ادامه می‌دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *