چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

کم فروشی کارخانه های آبمیوه فروشی

سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب: 349257
به گفته داودآبادی یکی ازموارد موثر درافزایش قیمت ها مربوط به نوسانات قیمت مواد بسته بندی به علت وارداتی بودن آنهاست که سبب شده تا قیمت آبمیوه در کشور با نوسان زیادی همراه باشد.
دبیرانجمن صنایع آبمیوه وکنسانتره گفت:تا پایان سال قیمت آبمیوه هیچ تغییری نخواهد کرد.

به گزارش جهان، ولی الله داودآبادی با بیان این مطلب به خبرنگار اقتصادپرس اظهار داشت: سال آینده قرار است فاز دوم هدفمندی یارانه اجرایی شود، به حتم این مساله باعث افزایش قیمت حامل های انرژی، مواد اولیه و... خواهد شد.

وی افزود: همچنین حامل‌های انرژی درقیمت تمام شده صنعت آبمیوه تاثیر زیادی دارد چرا که صنعت آبمیوه صنعتی انرژی‌بر محسوب می‌شود وانرژی تا سه درصد روی قیمت تمام شده محصولات صنعت اثرمی‌گذارد.

وی تصریح کرد: همچنین در سال ۹۳ شاهد افزایش میزان دستمزدها خواهیم بود که مجموع این عوامل در افزایش قیمت یا ثابت ماندن قیمت ها فعلی صنایع آبمیوه وکنسانتره موثر خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: همچنین شنیده شده که قراراست شاهد افزایش نرخ مالیات برارزش افزوده هم باشیم که در این صورت تاثیراین مساله در قیمت‌های صنایع آب‌میوه وکنسانتره به راحتی قابل مشاهده خواهد بود.

داودآبادی تاکید کرد: هر سال قیمت مواد اولیه بالا رفته و سبب افزایش قیمت محصول نهایی می شود .

به گفته دبیرانجمن صنایع آبمیوه وکنسانتره، یکی ازموارد موثر درافزایش قیمت ها مربوط به نوسانات قیمت مواد بسته بندی به علت وارداتی بودن آنهاست که سبب شده تا قیمت آبمیوه در کشور با نوسان زیادی همراه باشد.

وی با تایید کم فروشی در آبمیوه های «دوی پک» اظهار داشت: معتقدم بیشتر کم‌فروشی‌های رخ داده مربوط به برند‌هایی بوده که عضو انجمن صنایع آبمیوه نیستند.

وی تاکید کرد:بیش از ۸۰ کارخانه تولیدکنسانتره وآبمیوه درکشوروجوددارد که تعدادی از آنها اقدام به تولید این نوع آبمیوه می کنند.

وی درادامه گفتگوی خود با خبرنگار اقتصادپرس خاطرنشان کرد: درفصل زمستان معمولا بازار آبمیوه در رکود قرارمی‌گیرد که امیدواریم در نیمه نخست سال ۹۳ شاهد رونق دوباره این بازار باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *