شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲
۴

تشکیل ‫کارگروه مشترک دولت با فراکسیون نزدیک به لاریجانی‬

دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب: 349143
رئیس فراکسیون رهروان ولایت از تشکیل کارگروه مشترک دولت و فراکسیون رهروان ولایت خبر داد.
تشکیل ‫کارگروه مشترک دولت با فراکسیون نزدیک به لاریجانی‬
به گزارش جهان، کاظم جلالی رئیس فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با تسنیم، با اشاره به جلسه امروز اعضای شورای مرکزی این فراکسیون با رئیس جمهور کشورمان اظهار داشت: از مدتی قبل ما درخواست ملاقات با حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور را داشتیم که امروز این ملاقات صورت گرفت .

وی ادامه داد: در این جلسه حجت الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور به نمایندگان خیرمقدم گفت و پس از آن اعضای فراکسیون رهروان در حضور رئیس جمهور دغدغه‌های خود در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، امنیتی، سیاست خارجی، هسته‌ای و مسائل مربوط به امور فرهنگی و تعامل مجلس و دولت را مطرح کردند.

رئیس فراکسیون رهروان ولایت با اشاره به اظهارات حجت الاسلام روحانی گفت: آقای روحانی در خصوص موفقیت‌های دولت که در حوزه اقتصاد تاکنون به دست آورده‌اند مانند کاهش نرخ تورم ، افزایش پایه پولی کشور و تحلیلی از شرایط و مسائل کشور و تاکید بر نیازمندی به همکاری وهمیاری دولت و مجلس خصوصاً در مقوله هدفمندی یارانه‌ها و تقویت اقتصاد کشور اظهاراتی را مطرح کرد.

جلالی در پایان گفت: قرار شد کارگروه مشترکی میان دولت و فراکسیون رهروان ولایت تشکیل شود تا بتوان در حوزه‌های مختلف تعامل بیشتری را داشته باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
یعنی لاریجانی با روحانی بست؟
شکوفه
یعنی تا حالا نفهمیدی که لاریجانی یار غار روحانیه؟؟؟حالا فقط رسمی شده.
بهار
علت اینکه دیگه مجلس صدائی ازش درنمیاد اینه!!!!!!!!!!دیگه راس امور نیست.دنباله بی صدای دولت؟؟؟؟؟؟
United States
کسی جرات انتقاد از علی لاریجانی رو نداشته و ندارد