سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

ازمعطلی‌استقلالی‌هاتابرخوردگرم‌قلعه‌نویی

دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب: 349095
مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال در هتل محل اقامت آبی‌پوشان در دوحه قطر حضور یافت.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، کاروان تیم فوتبال استقلال که روز گذشته جهت دیدار با الریان قطر به دوحه سفر کرد، در بدو ورود به این شهر با استقبال مسئولان باشگاه الریان قطر روبرو شد.

* با وجود استقبال مسئولان باشگاه الریان، بازیکنان، مربیان و کادر همراه تیم استقلال امور مربوط به ورودشان به کشور قطر را در کنار دیگر مسافران انجام دادند که همین مسئله باعث شد تا یک ساعت در فرودگاه معطل شوند.

* کاروان استقلال پس از خروج از فرودگاه به هتل میلینیوم رفت.

* در حالی که برخی از بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال شب در لابی هتل حضور داشتند، با پژمان منتظری مدافع سابق استقلال و تیم ام صلال روبرو شدند که برای ملاقات با آنها به هتل آمده بود. جالب اینکه منتظری با امیر قلعه‌نویی برخورد بسیار گرمی داشت و حتی در رابطه با رفتن منتظری از استقلال در نیم‌فصل با یکدیگر صحبت کردند.

* علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل و حسن زمانی، عضو هیئت مدیره استقلال نیز در این سفر همراه آبی‌پوشان هستند. شب گذشته زمانی دقایقی با فتح‌الله‌زاده صحبت کرد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال استقلال در دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فردا(سه‌شنبه) به مصاف تیم الریان قطر می‌رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *