شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

استقبال ویژه از شاگردان دایی درقائمشهر

دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب: 349015
هواداران تیم فوتبال پرسپولیس استقبال خوبی از تمرین امروز (یک‌شنبه) این تیم در قائمشهر داشتند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، تمرین نوبت بعدازظهر امروز (یک‌شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد.

* در تمرین امروز حدود ۲ هزار تماشاگر حضور داشتند که شور و حال خاصی به تمرین داده بودند. تماشاگران حاضر در محل تمرین بازیکنان مازندرانی پرسپولیس و دیگر بازیکنان این تیم را مورد تشویق قرار دادند. آنها همچنین علی دایی را به شدت تشویق کردند و سرمربی پرسپولیس نیز به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

* رضا حقیقی که شب گذشته به اردوی پرسپولیس ملحق شده بود از امروز در مراحل آماده‌سازی سرخپوشان شرکت کرد.

* بازیکنان پرسپولیس پس از دویدن و انجام حرکات کششی، پاسکاری‌های بلند و کوتاه را در دستور کار داشتند. بعد از این بخش بازیکنان در قالب ۲ تیم و با ۸ دروازه کوچک به بازی فوتبال مشغول شدند. در مرحله بعدی بازیکنان به شوت زدن و سانتر از جناحین پرداختند. در این بخش هر ضربه‌ای که به گل تبدیل می‌شد، استقبال و تشویق تماشاگران حاضر در محل تمرین را به دنبال داشت.

* با هماهنگی حمید عباسی، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس، عکاسان و تصویربرداران برای پوشش تمرین به ورزشگاه آمده بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *