دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

الریان، استقلال را به آسیا بازمی‌گرداند

شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب: 348698
عضو هیات مدیره و مدیر فوتبال باشگاه استقلال با بیان اینکه اگر این تیم بازیکن مصدومی نداشته باشد و اتفاق غیرمنتظره‌ای هم رخ ندهد، می‌تواند در قطر پیروز شود، گفت: به نظرم الریان می‌تواند استقلال را به لیگ قهرمانان آسیا باز گرداند.
به گزارش جهان، منصور پورحیدری در گفتگو با مهر، در خصوص دیدار این تیم برابر الریان قطر در هفته دوم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: در دو سال گذشته برابر این تیم بازی کردیم و در مجموع هم مقابل الریان نتیجه گرفتیم. این تیم کاملا باتجربه است که خوب فوتبال بازی می‌کند. هر دو تیم بازی نخست خود را واگذار کردند و به برد در این بازی احتیاج دارند، به خصوص استقلال که در یک بازی خانگی مغلوب شد و سخت به ۳ امتیاز این دیدار احتیاج دارد.

وی اضافه کرد: این بازی می‌تواند استقلال را به لیگ قهرمانان باز گرداند. البته هنوز تیموریان وضعیت مشخصی ندارد و خیلی سخت است که به این بازی برسد ولی بقیه بچه‌ها خوب تمرین می‌کنند و آمادگی لازم را برای دیدار در دوحه برابر این تیم دارند.

مدیر فوتبال باشگاه استقلال در خصوص حضور بازیکنان جدید خارجی از جمله لوچو گونزالس آرژانتینی تاکید کرد: الریان تیم با سابقه‌ای است و همواره بازیکنان خوب خارجی را کسب کرده ولی تیم کنونی که قرار است برابر استقلال قرار گیرد، چندین بازیکن خارجی دارد که پاسپورت قطری دارند و در واقع تیمی بین‌المللی است که با ما مصاف خواهد داشت.

پورحیدری درباره وقفه ایجاد شده در بازی‌های لیگ برتر توضیح داد: لیگ قهرمانان به طور معمول هر دو هفته یک بار برگزار می‌شود و تیم ملی نیز در این فاصله یک بازی خوب و مفید تدارکاتی را برگزار کرد. البته ما چند بازیکن را در اردوهای ملی داشتیم ولی این تعطیلی باعث شد تا بازیکنان مصدوم ما برسند که باید از پزشکان تیم تشکر کرد. ما از دو روز قبل با تمام بازیکنان تمرین کردیم و تمرکز همه بچه‌ها روی بازی با الریان است.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر امیدوارید استقلال در خانه الریان برنده شود؟، یادآور شد: اگر بازیکن مصدوم ندهیم و اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ ندهد، می‌توانیم برنده شویم. سال گذشته هم ما بازی اول را واگذار کردیم ولی در ادامه کار تا نیمه نهایی پیش رفتیم.

مدیر فوتبال باشگاه استقلال در پایان گفت: به نظرم الریان و الجزیره می‌توانند استقلال را به لیگ قهرمانان باز گردانند و تیم ما حتی با صدرنشینی به مرحله بعد راه یابد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *