سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

قلعه نویی شاهکار کرد!

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب: 335472
مديرفني تيم فوتبال استقلال گفت: استقلال با وجود همه مشکلاتي که داشت مقابل راه‌آهن خوب ظاهر شد. قلعه‌نويي هم در نتيجه‌گيري شاهکار کرده است.
به گزارش جهان به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، منصورپورحيدري در خصوص برد استقلال مقابل راه آهن گفت:استقلال با وجود همه مشکلاتي که داشت در اين ديدار خوب ظاهر شد.با وجود کمبودها و مشکلاتي که استقلال دارد قلعه نويي در نتيجه گيري شاهکار کرده است.وي اضافه کرد:تعويض هاي استقلال در اين بازي خيلي خوب و منطقي انجام گرفت و تيم با يک برنامه ريزي خوب توانست به پيروزي برسد.وقتي استقلال با دست هاي بسته به اين پيروزي رسيد نشان ازعملکرد خوب کادر فني و بازيکنان تيم دارد.

پورحيدري در ارتباط باوضعيت آرش برهاني گفت:با شناختي که از برهاني دارم فکر نمي کنم او اين کار را کرده باشد.آرش اين اخلاق را ندارد که نسبت به تعويضش اعتراض کند و اگر هم به رختکن رفته به خاطرسردي هوا بوده.او بعد از دوندگي درون زمين طاقت سرما را نداشته و با اجازه راهي رختکن شده است. عضو هيات مديره استقلال افزود:برهاني آنقدر با تجربه و هوشيار است که دراين شرايط به حاشيه نرود.او هميشه بدون حاشيه در استقلال حضور داشته و از اين به بعد هم همينطورخواهد بود.

پيشکسوت استقلال در خصوص شرايط بازيکن برزيلي گفت:چند وقت است که سرمربي تيم به اين بازيکن نظر دارد تا درصورت تاييد تست پزشکي وي به عضويت استقلال در بيايد.اميدواريم اين بازيکن با به عضويت در آمدن استقلال بتواند به عنوان يک هافبک بازيساز خوب براي تيم به ميدان رفته و نياز هاي استقلال را برطرف کند.

پورحيدري بازي با استقلال خوزستان را سخت عنوان کرد و گفت:بازي هاي دور برگشت به مراتب سخت تر از دوررفت است.از اينرو استقلال نميتواند بازي آساني مقابل حريف خود داشته باشد . با اين حال شرايط استقلال و حفظ صدر نشيني ايجاب ميکند استقلال همه توان خود را براي برد در اين ديدار بگذارد و اگر چه اين ديدار يک بازي خانوادگي است اما قطعا همه هدف استقلال براي پيروزي مقابل استقلال خوزستان دنبال ميشود تا بتواند صدرنشيني خود را حفظ کند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *