جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱۸
۱۲
وقتی پرداخت درست سوژه ارزشی همه را منقلب می‌کند؛

واکنش جالب برادر مریلا زارعی و خاله شادونه به فیلم شیار 143

شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب: 348653
وقتی می‌خواستم به خانواده‌ام بلیت بدهم از او خواهش کردم شما این فیلم را نبین.
واکنش جالب برادر مریلا زارعی و خاله شادونه به فیلم شیار 143
به گزارش جهان، مریلا زارعی بازیگر فیلم "شیار 143" و برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر در گفتگو با همشهری جوان می گوید:

خواهرم [ملیکا زارعی(خاله شادونه)] هم همین طور. با وجود اینکه توصیه کردیم که فیلم را نبیند، باز طاقت نیاورد و تماشا کرد. و تاثیر فیلم را تا همین لحظه با خودش دارد. اما از همه جالب‌تر واکنش برادرم بود. برادری که سال‌هاست ایران زندگی نمی‌کند و استثنائا در این ایام اینجا بود. او اصلا فیلم ایرانی نمی‌بیند و بازیگران ایرانی را خیلی قبول ندارد. همیشه به من می‌گوید شما‌ها بازیگر نیستند، برای اینکه آن‌قدر که فیلم‌های خارجی ما را منقلب می‌کند، شما‌ها نمی‌توانید این کار را انجام بدهید.
 
به خاطر همین مخاطب سینمای ایران نیست. وقتی می‌خواستم به خانواده‌ام بلیت بدهم از او خواهش کردم شما این فیلم را نبین. اما خیلی اتفاقی ایشان فیلم را دید و بعد از ۲۰ سال کار حرفه‌ای من، برای اولین بار بود که با دسته گل برگشت خانه. من حیرت کردم. چون جوانی است که در ایران زندگی نمی‌کند و آدمی است با تفکرات و اعتقادات خاص خودش که در جهت فیلم و ماجرای آن نیست، اما برای اولین بار به من آفرین گفت. این آفرین از همه جوایز برای من بزرگ‌تر است. چرا که جوان است و آرمان‌ها و اعتقادات خودش را دارد، به خاطر همین احساس کردم وقتی این آدم از «شیار۱۴۳» متاثر می‌شود، من احتمالا کارم را درست انجام داده‌ام. به خاطر همین آفرینِ او و مادرم، برایم طعم دیگری داشت .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علوي
یعنی مسئولان جشنواره فجر نسبت به انقلاب و شهدا از جوانی که خارج زندگی کرده هم بیگانه تر بودند که حاضر نبودند شیار 143 را در جشنواره شرکت دهند؟
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
نه ؟ درک از خون شهید مهم است
Iran, Islamic Republic of
واقعا بوجود چنین بازیگرانی باید افتخار کرد
منفی زنا احتمالا باید به پیمان معادی افتخار کنن
بازیگر ارزشی و غیر ارزشی این روزها!
وگلشیفته ولاکانی و......هارا
Iran, Islamic Republic of
ایشون از اعضای موثر شورای انقلاب بودن و درج نظراتشون در سایت خیلی مهمه.
??????????????
من شیار را 20 روز قبل دیدم وهنوز متاثرم واقعا فبلم قابل وبا ارزشی است
سیدمهدی
والا من که هرچی نگاه کردم چیزی کشدار کردن فیلم ندیدم نصف فیلم زیادی بود
شما اگر مادر بودی انهم یک مادر چشم انتطار میفهمیدی لحظه لحظه فیلم سرشار از هیجان اشتیاق رسیدن خبری از نور دیده یک مادر بود!
واقعا شرم بر اون نامدیری که می خواست این فیلم را از دور مسابقات خارج کند
درود بر همه بازیگران با انصاف