جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

کی‌روش حق دارد از نمازی ناراحت باشد

چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب: 348019
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به جدایی دستیار ایرانی کارلوس کی‌روش از کادر فنی تیم ملی تاکید کرد امید نمازی زمانی به وی ایمیل زده که از ایران رفته بود. علی کفاشیان همچنین با بیان اینکه با درخواست نمازی برای جدایی از تیم ملی مخالفت کرده است گفت: ایشان اقدامی غیرحرفه‌ای داشته و کی‌روش حق دارد که از دست او ناراحت باشد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، علی کفاشیان که یکی از تماشاگران دیدار عصر امروز سه شنبه تیم فوتبال استقلال برابر تیم جوانان بود در پایان این دیدار به خبرنگاران حاضر در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی گفت: برای دیدن بازیکنان و شرایط تیم جوانان به اینجا امدم تا در جریان وضعیت این تیم قرار بگیرم و خسته نباشید هم به بازیکنان و کادر فنی بگویم.

وی با ابراز رضایت از شرایط روحی تیم ملی فوتبال بزرگسالان و مراسمی که برای کی روش گرفته شده بودگفت: بعد از بازی با کویت آقای کی روش شرایط روحی خوبی داشتند و با توجه به اینکه دور از خانواده هستند ما جشن تولدی را برای او در نظر گرفتیم که خیلی هم راضی بود و با انگیزه بیشتری از امروز در تمرینات تیم ملی شرکت کرد.

علی کفاشیان در ادامه به آخرین وضعیت تیم فوتبال امید اشاره کرد و در پاسخ به این پرسش که آیا کی روش تاکید کرده که وینگادا باید سرمربی تیم امید باشد گفت: چنین چیزی مطرح نشده و کسی هم به ما نگفته که وینگادا را سرمربی کنیم. ما به دنبال گزینه ای هستیم که سابقه المپیکی داشته باشد و بتواند تیم امید ایران را به آنچه ما می خواهیم برساند. مذاکرات با وینگادا انجام شده و تا حدود ۷۰ درصد هم مشکلی نیست اما باید مذاکرات را دنبال کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: در صورتیکه نتوانیم با وینگادا به توافق برسیم سراغ گزینه های داخلی و خارجی دیگر خواهیم رفت تا بتوانیم با مطالعه یک سرمربی خوب و کاربلد را انتخاب کنیم. در این زمینه با مسئولان کمیته ملی المپیک هم جلسه گذاشته ایم و هماهنگی خوبی بین ما وجود دارد. ما نظرات آنها را تامین خواهیم کرد و برنامه های تدارکاتی خوبی را هم برای تیم امید در نظر گرفته ایم.

کفاشیان در مورد جدایی امید نمازی و ناراحتی کی روش گفت: امید نمازی در شرایطی از تیم ملی جدا شد که چند ماه دیگر از قراردادش باقی مانده و جدایی اش حرفه ای نبود. کی روش هم حق دارد که از دست نمازی ناراحت باشد. به هر حال نمازی باید به قراردادی که داشت پایبند می ماند. او باید یاد بگیرد که اصول حرفه ای را رعایت کند تا در جای دیگر چنین رفتاری نداشته باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا نمازی با شما برای جدایی از تیم ملی هماهنگ کرده بود گفت: ایشان زمانی به من ایمیل زد که از ایران رفته بود. من هم زیر نامه او نوشتم که مخالف هستم. نمازی باید قبل از اینکه چنین تصمیمی بگیرد با سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون صحبت می کرد. به هر حال من رئیس فدراسیون هستم و قرارداد ایشان را هم من امضا کرده ام. وقتی می خواست برود باید ما را در جریان قرار می داد.

علی کفاشیان در مورد احتمال حضور گل محمدی در تیم ملی هم گفت: ایشان از مربیان خوب و با اخلاق فوتبال کشورمان است که برای حضور در کادر فنی تیم ملی ابراز تمایل کرده و ما هم این موضوع را به آقای کی‌روش اعلام کرده ایم اما تصمیم گیرنده اصلی در این مورد خود آقای کی روش است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *