جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

کی روش استعفا می دهد؟

پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب: 394698
علی کفاشیان درباره آخرین تصمیم کمیته نظارت بر مربیان خارجی مبنی بر مخالفت با حضور کرانچار روی نیمکت تیم امید ایران و همچنین شایعه استعفای کروش و آخرین تصمیم‌ها برای فوتبال ایران مصاحبه‌ای را انجام داد که در زیر متن این گفت‌وگو را می‌خوانید.
به گزارش جهان، ایران ورزشی نوشت: آقای کفاشیان از جلسه تان در وزارت ورزش بگویید.

ما امروز جلسه خوبی در وزارت ورزش با مسوولان این کمیته برگزار کردیم. روی کرانچار بحث‌ها شد اما پس از این جلسه وقتی از وزارتخانه برگشتم از تلویزیون شنیدم که آنها با جذب کرانچار مخالفت کرده‌اند.

کرانچار که پرید، گزینه‌ بعدی‌تان کدام مربی است؟

بله این تصمیم گرفته شد و حالا ما می‌رویم سراغ گزینه‌های دیگر. مربی در داخل و خارج برای هدایت تیم امید ایران قحط نیست. ما گزینه‌های داخلی و خارجی داریم هر چند امروز مسوولان در وزارتخانه تاکید داشتند که بحث بررسی شرایط کرانچار اخلاقی و رفتاری است.

آقای کفاشیان نظر شما بیشتر به سمت مربی داخلی است یا خارجی؟

اگر نظر من را بخواهید واقعیت را بگویم، من بیشتر تمایل دارم مربی ایرانی هدایت تیم ایران را به عهده بگیرد البته روی هر دو گزینه هم مربی داخلی و هم مربی خارجی فکر خواهیم کرد.

با این تصمیم شرایط حبیب کاشانی برای ادامه فعالیت با تیم امید چه می‌شود؟ هر لحظه امکان رفتن وی وجود دارد.

حبیب کاشانی را سعی می‌کنیم با همه وجود راضی کنیم در تیم بماند. او انسان مثبت و نیروی کارآمدی است و از همه مهم‌تر کاشانی علاقه‌مند کمک به فوتبال است و همچنین به لحاظ مالی می‌تواند برای تیم کارآمد باشد.

اما این تصمیم علاوه بر فدراسیون یک «نه» بزرگ به کاشانی بود چون مربی مورد علاقه او مورد تایید قرار نگرفت.

بله اما باید بدانیم که حبیب کاشانی هیچ عیبی ندارد. حضور وی در تیم امید امتیاز برای ما بود در حالی که ما هیچ امتیازی به او ندادیم.

برخی اخبار از استعفای کروش حکایت می‌کند. رفتن کروش از تیم ایران جدی است؟

استعفا؟! این یک جوک است. کدام استعفا؟

اما آقای کفاشیان اختلاف مالی کروش با فدراسیون به جای باریک کشیده است.

بله. یکسری اختلافات مالی وجود داشت که در همین زمینه با او صحبت کردیم اما تا هفته آینده حقوق وی را پرداخت خواهیم کرد.

آقای نصرا... سجادی مدعی است هزینه فدراسیون فوتبال بالاست و مدیر هزینه می‌خواهد؟

یک جمله: خرج‌ها سنگین است و آمار و ارقام همه چیز را نشان می‌دهد.

کمیته نظارت بر مربیان خارجی به کرانچار رأی نداد

جلسه کمیته نظارت بر مربیان خارجی با حضور کلیه اعضا و کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال برگزار شد. در این جلسه با استماع نظرات حاضران و بررسی مستندات کتبی معتبر از مراجع مختلف، بدون بررسی صلاحیت‌های فنی که کاملا در اختیار فدراسیون فوتبال است جنبه‌های فرهنگی مورد توجه قرار گرفت که علی کفاشیان هم کاملا بر این موضوع تاکید داشت و آن را اولویت فدراسیون خواند. در مجموع کمیته به حضور زلاتکو کرانچار به‌عنوان مربی تیم ملی امید رأی نداد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *