جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

واردات لامپ چینی ۵ برابر شد

چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۲۲
کد مطلب: 348007
گمرک چین اعلام کرد ایران در سال میلادی گذشته ۳۷۰ میلیون دلار لامپ از این کشور وارد کرده است که این رقم نسبت به سال قبل از آن افزایش ۵ برابری داشته است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، جدیدترین اطلاعات منتشر شده از سوی گمرک چین نشان می دهد ایران در سال میلادی گذشته ۲۲ میلیون قطعه انواع لامپ و وسایل روشنایی الکتریکی از این کشور وارد کرده است.

ارزش واردات لامپ ایران از چین در سال ۲۰۱۳ بالغ بر ۳۷۰ میلیون دلار اعلام شده است که این رقم نسبت به سال قبل از آن رشد ۴۰۶ درصدی داشته است.

واردات لامپ ایران از چین در سال ۲۰۱۲ برابر با ۷۳ میلیون دلار بوده است. ایران در این سال ۱۰ میلیون قطعه لامپ از چین وارد کرده بود.

بر اساس این گزارش، ایران به عنوان نوزدهمین واردکننده بزرگ لامپ از چین در سال ۲۰۱۳ شناخته شده است.

آمریکا با واردات ۵.۷۵ میلیارد دلاری لامپ از چین در رتبه نخست از این نظر قرار داشته و آلمان با ۱.۶۹ میلیارد دلار و انگلیس با ۱.۱۲ میلیارد دلار به ترتیب در رتبه های دوم و سوم از این نظر قرار گرفته اند.

کشورهای ژاپن، هلند، مالزی، کانادا، هنگ کنگ، سنگاپور و فرانسه نیز به ترتیب چهارمین تا دهمین واردکنندگان بزرگ لامپ از چین در سال ۲۰۱۳ شناخته شده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *