پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

کلاني:دخالتي درتصميمات‌پرسپوليس‌ندارم

دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب: 347619
پيشکسوت باشگاه پرسپوليس با اشاره به اينکه دخالتي در تصميمات و برنامه‌هاي باشگاه نمي‌کند، گفت: در نشست‌هايي که در باشگاه گذاشته مي‌شود شرکت نمي‌کنم زيرا اين جلسات تاثيري ندارد.
به گزارش جهان، حسين کلاني در گفتگو با مهر، در مورد آخرين وضعيت باشگاه پرسپوليس، ضمن بيان مطلب فوق اظهار کرد: بنده مطلقا دخالتي در تصميمات و برنامه‌هاي باشگاه نمي‌کنم و خبري از اتفاقات درون آن ندارم. همچنين در نشست‌هايي هم که گذاشته مي‌شود، عموما شرکت نمي‌کنم زيرا تاثيري ندارد.

وي در مورد درگيري‌هاي اخير رسانه‌اي بين محمد مايلي‌کهن و علي دايي هم تاکيد کرد: من اميدوارم صاحب سعه صدر شوند و دست از اين صحبت‌ها و برخوردها بردارند زيرا ضربه نهايي از اين برخوردها، کدورت‌ها و اختلافات تنها به باشگاه پرسپوليس وارد مي‌شود.

پيشکسوت باشگاه پرسپوليس با بيان اينکه هدف همه پيشکسوتان خدمتگذاري به فوتبال کشور است، ادامه داد: دوستان بايد سعي کنند در برخوردهاي خود صبر، تحمل و گذشت بيشتري از خود به خرج دهند تا ان‌شاء‌الله در آينده‌اي نزديک شاهد کاهش اين اختلافات و تعامل و همفکري بيشتر بين بزرگان تيم باشيم.

وي در مورد اينکه آيا پرسپوليس مي‌تواند در اين فصل به عنوان قهرماني دست يابد، افزود: در ورزش و اتفاقات ورزشي نمي‌شود پيش بيني کرد زيرا يک سيب را وقتي بالا مي‌اندازيم، هزار چرخ مي‌خورد تا به زمين بيايد. به هر حال آرزوي من اين است که پرسپوليس قهرمان شود.

کلاني در پايان گفت: پرسپوليس امروز جوانان شايسته‌اي دارد که مي‌توانند با تلاش بيشتر، در ۳ بازي آينده نتايج لازم را بدست آورده و به عنوان قهرماني ليگ دست يابند، نتيجه‌اي که هواداران ميليوني پرسپوليس را خوشحال خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *