چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

نظر عمرو موسی درباره نامزدی السیسی

شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۵۷
کد مطلب: 347222
عمرو موسی از کاندیداتوری عبدالفتاح السیسی طی ۱۵ روز آینده خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از ال‌.اچ.وی.نیوز؛ عمرو موسی دبیر کل سابق اتحادیه عرب و رئیس کمیته اصلاح قانون اساسی مصر که از چهره های طرفدار غرب محسوب می شود، طی یک نشست خبری اعلام کرد که فیلد مارشال عبدالفتاح سیسی، وزیر دفاع و تولید نظامی مصر ، در نیمه اول ماه مارس جاری کاندید ریاست جمهوری مصر خواهد شد.

وی همچنین افزود که آقای سیسی به زودی از تمامی مناصب نظامی خود استعفا خواهد داد تا بتواند نامزد انتخابات ریاست جمهوری مصر گردد.

طی چند هفته گذشته ستادهای مردمی! برای حمایت از کاندیداتوری عبدالفتاح السیسی درکلان شهرهای مصر همچون قاهره،اسکندریه و پورت سعید تشکیل شده است .

لازم به ذکر است که چهره های مشهوری همچون محمد حسنین هیکل (ژورنالیست معروف) و خالد یوسف (کارگردان برجسته سینما مصر) به طور علنی از نامزدی السیسی برای ریاست جمهوری مصر حمایت به عمل آورده اند.

السیسی که طی یک کودتای نظامی حکومت قانونی محمد مرسی را ساقط کرده بود در آخرین مصاحبه خود با یک روزنامه کویتی ادعا کرد که طبقات گسترده ای از جامعه مصر در انتخابات به وی رای خواهند داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *