دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

نصیرشلال:زارع می‌تواندتیم‌ملی راکنترل‌کند

شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب: 347086
نایب‎قهرمان وزنه‌برداری المپیک لندن می‌گوید به نظرم سرمربی جدید می‌تواند تیم ملی را کنترل و جمع کند.
به گزارش جهان، نواب نصیرشلال در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی‌اش از انتخاب سرمربی تیم‌ملی، اظهارکرد: زارع سال‌های گذشته نیز در سمت مربی تیم‌ملی بوده است و با توجه به تجربه‌ای که آن زمان داشت و همچنین بیشتر شدن تجربه او پس از گذشت زمان، فکر می‌کنم بتواند تیم‌ملی را کنترل و جمع کند.

وی ادامه‌داد: قرار است پانزوان هم در کنار زارع کار کند که من به شخصه موافق کار و برنامه‌های او هستم. به هر حال انشاالله پانزوان هم بتواند خوب و موفق عمل کند.

این وزنه‌بردار خوزستانی گفت: من با هر دو این مربیان کار کرده ام و به نظرم هم این مربیان نسبت به ملی پوشان آشنایی دارند و هم ما نسبت به آن‌ها شناخت داریم، البته به نظرم این موضوع خیلی مهم نیست و مهم این است که برنامه‌های مربی تیم‌ملی به چه شکل باشد.

وی در پایان درباره عدم حضورش در مسابقات کشوری پیش‌رو خاطرنشان‌کرد: من در کل در رقابت‌های کشوری شرکت نمی‌کنم و ترجیح می‌دهم تمرکزم را بیشتر روی حضور در مسابقات بین‌المللی بگذارم. ز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *