جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
سفر ظریف به ژاپن و اندونزی؛

سفر وزاری خارجه لهستان و اسپانیا به تهران

جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب: 346917
وزیر امور خارجه از سفر همتایان لهستانی و اسپانیایی خود به تهران خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در صفحه فیسبوک خود نوشت:

سلام دوستان
ساعت ۷ و نیم صبح جمعه به وقت دهلی (۵ و نیم صبح به وقت ایران عزیز) است. دیروز پس از میزبانی وزرای امور خارجه عراق و قطر برای یک سفر دو روزه رسمی به هند آمدم. هفته قبل، هفته پرکاری بود. علاوه بر میزبانی وزرای امور خارجه بلژیک، سنگاپور، عراق و قطر و دبیرکل سازمان همکاری شانگهای و وزیر مشاور در امور خارجی الجزایر

یک جلسه ۲و نیم ساعته در کمیسیون امنیت ملی و یک جلسه ۴ ساعته شورای معاونین وزارت امور خارجه و صدا و سیما داشتیم که امیدوارم مفید باشد.

دیروز چندین جلسه در دهلی با دانشجویان ایرانی و اعضای ارگان های ایرانی در دهلی داشتم و دیشب هم یک سخنرانی در یکی از مؤسسات معروف تحقیقاتی هندی بنام بنیاد تحقیقات آبزرور، که با حضور جمع کثیری از مقامات سابق و کنونی هندوستان و سفرای خارجی برگزار شد و وزیر کنونی امور خارجه هند، آقای سلمان خورشید، مدیریت آن را به عهده داشت. جلسه خوبی بود .

امروز هم با نخست وزیر، معاون رییس جمهور، وزیر امور خارجه و مشاور امنیت ملی هند دیدار خواهم داشت و سپس به تهران بر می گردم تا فردا صبح میزبان وزیر خارجه لهستان و پس از او، وزیر خارجه اسپانیا باشم و دوباره بار سفر برای دیار با مقامات ژاپن و اندونزی ببندم.

برنامه ها تا عید نوروز قدری سنگین است. امیدوارم حاصل کار برای مردم خوب و مفید باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *