دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

پیش بینی تعداد مسافران نوروزی مشهد

پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب: 346844
دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر خراسان رضوی گفت:ورود پنج میلیون مسافر در تعطیلات نوروز سال آینده به مشهد مقدس پیش بینی می شود که در صورت تحقق این امر نسبت به مدت مشابه نوروز ۹۲ حدود ۱۳درصد افزایش خواهد داشت.
به گزارش جهان؛ˈعلی اکبر لباف خانیکیˈ روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: استان خراسان رضوی از آمادگی کامل برای پذیرایی از مسافران نوروزی سال ۱۳۹۳ برخوردار است و در این زمینه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان در قالب ۱۲ کمیته برنامه ریزی های لازم را انجام داده است.

وی بیان کرد: ۹۶۹ واحد اقامتی رسمی شامل هتل، هتل آپارتمان و مهمانپذیر با ظرفیت حدود ۸۱ هزار نفر در کنار سایر واحدهای اقامتی که برای شرایط پیک و افزایش ورود مسافران در نظر گرفته شده اند، برای پذیرایی از مسافران نوروزی آمادگی کامل دارند.

لباف خانیکی با بیان اینکه خراسان رضوی و مشهد مقدس یکی از مهم ترین مقاصد سفر مسافران نوروزی محسوب می شود، گفت: در همه بخش ها شامل اسکان، حمل و نقل، امنیت،امداد، بهداشت و اطلاع رسانی اقدامات لازم انجام شده و بازدیدهای نظارتی با هدف ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات در جریان است.

وی اظهارداشت: پیش بینی می کنیم با تمهیدات اندیشیده شده در این زمینه زائران و مسافران در نوروز ۹۳ ، سفری پر خاطره را توام با رضایت، تجربه کنند
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *