دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱

قول رئیس جمهور درباره معوقه ایثارگران

بخشی از معوقه ایثارگران هفته آینده پرداخت می شود
چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۲۶
کد مطلب: 346733
به گزارش جهان به نقل از مهر، حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در دومین روز از سفر استانی خود به استان هرمزگان عصر امروز با جمعی از ایثارگران این استان دیدار کرد.

در این دیدار، رئیس جمهور با بیان این که دولت در برابر خانواده ایثارگران دین بزرگی بر دوش دارد گفت: خانواده ایثارگران، شهدا، آزادگان معلمان بزرگ این کشور هستند و ما باید از آنان درس بیاموزیم.

وی با بیان این که مردم ایران مردم قدرشناسی هستند ادامه داد: مردم ما قدر شما خانواده های ایثارگر را می دانند. همه می دانند اگر ایثار و فداکاری شما نبود چه بر سر کشور می آمد اما کسانی که به این کشور ظلم کردند نتیجه اش را دیده اند و آه خانواده های ایثارگران و شهدا دامن همه آن ها را گرفت.

وی با اشاره به قانون جامع مربوط به ایثارگران که سال ها روی زمین مانده است گفت: دولت دستور اجرای این قانون را صادر کرده و قدم به قدم این قانون را در حدی که توان دارد اجرا می کند.

وی ادامه داد: با وجود این که اسفند ماه، ماه سختی برای دولت است گفت: اما بخشی از بدهی هایی که به ایثارگران داشتیم در هفته آینده به حساب این عزیزان واریز خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *