پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

تا عید به پوستتان استراحت بدهید

سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب: 346348
بعضی وقت‌ها وقتی جلوی آینه به پوستمان نگاه می‌کنیم، دانه‌ها و لک‌های زیادی را روی صورت خود می‌بینیم که سبب ناراحتی و ایجاد احساس ناخوشایند در ما می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، فرصت زیادی تا عید باقی نمانده است و اگر می‌خواهید در نوروز امسال پوستی سالم و شفاف داشته باشید باید برخی از عادت‌های نادرست روزانه خود را کنار بگذارید.

استفاده از لوازم آرایش مانند کرم پودر و پنک را محدود کنید و کنار بگذارید در روز چندین مرتبه صورت خود را با آب و شوینده مناسب بشویید و شب‌ها با روغن زیتون صورت به ویژه زیر چشم‌های خود را ماساژ دهید.

اگر می‌خواهید پوست صورتتان سفت و از حالت افتادگی خارج شود، روی ۱۰ دقیقه صورت خود را زیر آب یخ بگیرید تا منافذ باز پوستتان بسته شود و با استفاده مداوم از کرم مرطوب کننده خشکی و تمام عیوب صورتتان را برطرف کنید.

ماساژ پوست با پوست میوه‌ها بهترین روش برای پاکسازی و لایه برداری پوست هستند، می‌توانند پوستی شفاف و با طراوت را در مدت زمانی کوتاه برایتان به وجود آورند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *