پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰
۱

انتقاد عضو شورای شهر به ساخت برج در کنار کهف‌الشهدا

سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب: 346325
عضو شورای شهر تهران با انتقاد از ساخت برج در جوار کهف‌الشهدا گفت: شهرداری در این خصوص ورود پیدا کند و از ساخت این برج جلوگیری کند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مجتبی شاکری در ادامه چهل و هشتمین جلسه شورای شهر تهران، با تذکری مبنی بر ساخت برج در جوار کهف‌الشهدا اظهار داشت: آذرماه سال گذشته بنده تذکری را به صورت کتبی به شهرداری دادم تا از ساخت این برج جلوگیری کند.

وی تصریح کرد: علی‌رغم پیگیری‌های انجام شده و در تذکری که به شهرداری داده شده، ساخت این برج در جوار کهف‌الشهدا ادامه دارد.

شاکری با بیان اینکه نباید در ارتفاعات منطقه یک (ولنجک) بیش از ارتفاع ۱۸۰۰ متر ساخته شود، گفت: امیدوارم شهرداری تهران در این خصوص پاسخ شفافی را مطرح کند.

به گزارش فارس، در ادامه جلسه رئیس شورای شهر تهران از سلاحی معاونت برنامه‌ریزی شهرداری تهران خواست اقدامات لازم برای جلوگیری از ساخت این برج صورت گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نصیر
یعنی این برج کامل به حریم کهف الشهدا تجاوز و از دور دست سیمای این مکان مقدس رو بد منظر کرده.
حالا بعد از ساختش و تبعات مشرف بودنش و لاقیدی محتومه سکنه اون به جای خود، دسته گل اصلی اینه که برج کاربری نامشخص داره یعنی در پروانه ساختش هیچی قید نشده! حالا فکر کن بشه مجتمع تجاری! حالا سر وضع هایی که واردش میشن رو تصور کن! اصلا اثری از معنویت کهف باقی می مونه؟!
آقای قالیباف کی از خواب بیدار میشن؟