شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰

جزایری:آمریکاباید به ایالتها خودمختاری بدهد

يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب: 345808
سردار جزایری با اشاره به مخالفت و جدال شهروندان آمریکایی با سیاست های دولت آمریکا در ایالت های مختلف این کشور گفت: دولمتردان آمریکایی باید به ایالت هایی که مایلند از آمریکا جدا شوند، حق خودمختاری دهد.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار ˈ سید مسعود جزایریˈ خاطر نشان کرد: مردم آمریکا بیش از این دیگر نمی خواهند ولو به طور غیر مستقیم و ناخواسته در این قتل ها و ویرانی ها شریک باشند.

سردار جزایری با اشاره به مخالفت و جدال شهروندان آمریکایی با سیاست های دولت آمریکا در ایالت های مختلف این کشور گفت: دولمتردان آمریکایی باید به ایالت هایی که مایلند از آمریکا جدا شوند، حق خودمختاری دهد.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به وضعیت جامعه آمریکا و رویکرد مردم این کشور به حاکمان کاخ سفید، گفت: هم اکنون گروه ها و جمعیت های بسیاری در ایالت های مختلف آمریکا وجود دارند که کاملاً با خط مشی و سیاست های دولت مرکزی این کشور در مخالفت و جدال هستند.

سردار جزایری افزود: بیش از مشکلات مالی که گریبان آمریکا را گرفته است، ناهنجاری های فراوان در زمینه حقوق بشر، مسائل فرهنگی و اجتماعی و قومیتی، اختلاف طبقاتی، خفقان اطلاعاتی و امنیتی و مواردی از این قبیل، در آمریکا وجود دارد که دولت این کشور با بهره گیری از رسانه ها و عوامل پیدا و ناپیدای سرویس های امنیتی در تلاش است بر روی آنها سر پوش بگذارد.

وی ضمن درخواست از جامعه جهانی برای این که نگاه جدی به مصایب و خواسته های مردم آمریکا داشته باشد، اظهارداشت: آزادیخواهان جهان و بخصوص طرفداران واقعی حقوق بشر و نیز دولت های مستقل باید با روی گشاده با این جمعیت ها در آمریکا که دست کمک دراز می کنند، برخورد و به آنها کمک کنند تا از فساد دولت مرکزی رهایی یابند.

معاون ستادکل نیروهای مسلح افزود: مردم ایالت های مختلف آمریکا حق دارند نحوه اداره ایالت خود را تعیین کنند و دولت مرکزی نیز نباید برای انجام این کار مانع تراشی کند.

سردار جزایری خاطرنشان کرد: امروز بخشی از امواج اعتراضی مردم آمریکا نسبت به کاخ سفید متوجه جنگ طلبی های بی حد و مرز سیاستمداران حاکم بر این کشور است.

وی ادامه داد: کمک های افسانه ای آمریکا به رژیم صهیونیستی از جیب مردم این کشور از جمله دلایل اعتراضات نهفته در جامعه آمریکایی به حساب می آید چرا که سالانه میلیاردها دلار صرف حاکمان رژیم صهیونیستی می شود که عمدتاً هم این مصارف نظامی است.

سردار جزایری در ادامه بخش دیگری از نگرانی های عمیق مردم آمریکا را متوجه ارتباطات و تعاملات مالی، اقتصادی، سیاسی، امنیتی، نظامی، فرهنگی واشنگتن با حاکمان کشورهای استبدادی، غیرمستقل و ارتجاعی دانست.

وی در ادامه با بیان این که جمهوری اسلامی ایران از گروه ها و نهضت های آزادیخواه حمایت می کند، اظهارداشت: ما معتقدیم مردم آمریکا نیز حق دارند خط خود را از جنایات دولت مرکزی و مافیای حاکم بر این سرزمین جدا کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *