پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۳
۴۵

پاسخ سردار جزایری درباره خروج ایران از سوریه

يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۴
کد مطلب: 617558
مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با تسنیم گفت: مستشاران ایرانی برخلاف نظامیان آمریکایی و مرتجعین منطقه با درخواست دولت و مردم سوریه در این کشور حضور پیدا کرده‌اند.
پاسخ سردار جزایری درباره خروج ایران از سوریه
به گزارش جهان نيوز، سردار سید مسعود جزایری مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به خبرسازی برخی رسانه‌ها درباره احتمال خروج ایران از سوریه گفت: ایران و سوریه دارای روابط عمیقی هستند که تحت تاثیر اقدامات تبلیغاتی هیچ‌کس قرار نمی‌گیرد.

وی افزود: بزرگترین وحشت رژیم صهیونیستی هم‌مرزشدن با رزمندگان اسلام است و اکنون که این امر تحقق پیدا کرده لذا  آمریکا و اسرائیل غاصب خود را به هر دری می‌زنند تا این موقعیت تغییر کند ولی باید بدانند که این موقعیت تغییر نخواهد کرد.

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: مستشاران ایرانی برخلاف نظامیان آمریکایی و مرتجعین منطقه با درخواست دولت و مردم سوریه در این کشور حضور پیدا کرده‌اند؛ ما در انتظار روزهایی هستیم که سوریه و سایر کشورهای منطقه دورانی بدون نیروهای بیگانه مزاحم و دردسرساز را به خود ببینند.

سردار جزایری با بیان اینکه رژیم صهیونیستی آینده روشنی برای خود نمی‌بیند و آمریکا هم چاره‌ای جز ترک منطقه ندارد، تاکید کرد: روابط ایران و سوریه روابطی دیرینه و استراتژیک است و هر نوع توافقی صرفاً میان دولت ایران و دولت سوریه صورت خواهد گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
هر نوع توافقی صرفاً میان دولت ایران و دولت سوریه صورت خواهد گرفت و خروج نیروهای ایرانی هم با توافق بین دولت ایران و سوریه صورت خواهد گرفت انشالله......
Romania
حتما دولت روحانی
Iran, Islamic Republic of
ایران تا نابودی غده سرطانی و سگ هار منطقه اسرائیل در سوریه باقی خواهد ماند ان شاءالله .
M.sh
Iran, Islamic Republic of
همانطور که دولت میگه سپاه تو کار اقتصاد دخالت نکنه. به دولت هم هیچ ربطی نداره که سپاه قدس کجا مشغول فعالیت هست! فهمیدی کانادایی!؟
Iran, Islamic Republic of
دولت ایران کاری نداره عمو پوتین گوش تون رو میپیچونه و میگه خوش اومدید به سلامت
Iran, Islamic Republic of
یکی ازمظاهر اقتدار ایران، ارائه یک مسطوره از جنگ پیشدستانه است که با حضور در نزدیکی مرزهای اسرائیل و ناوهای امریکایی ، مانوری از واکنش سریع را در مقابل چشم جهانیان نشان داد که دوست و دشمن بدانند میزان آمادگی نیروهای نظامی به قدری است که برخلاف نقشه دشمن مبنی بر گسیل کردن داعشی ها به داخل خاک ایران، آنها را در همان موقعیت دولت داعش سرکوب کرد
Iran, Islamic Republic of
فعلا که روسیه و سوریه و اسرائیل با همدیگر هم عهد و هم پیمان شدند که یا همه نیروهای سپاه را در سوریه قتل عام کنند یا بیندازندشان بیرون!؟
چطوری ایرانی
Iran, Islamic Republic of
جوری نوشتی که انگار آرزوی قلبی خودته . با چهارتا دوست مثل تو دیگه نیازی به دشمن نداریم.
Iran, Islamic Republic of
این حسرت بر دل استکبار ووادادگان داخلیش در ایران ،خواهد ماند...........
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا خود اسد هم الان که خرش از پل گذشته خواهان خلع سلاح نیروهای ایرانی
Iran, Islamic Republic of
سوریه و روسیه متحد استراتژیک ما هستن و بر علیه ما اقدام خصمانه ای نمی کنند و رژیم جعلی صهیونیستی هم هیچ غلطی نمی تواند بکند.
شریف
Iran, Islamic Republic of
این آرزو را با شما وادادگان استکبار به گور خواهند برد،
Canada
اخه شما که میگید ما در سوریه نیروی نظامی نداریم.اون با این اظهار نظرتان همخوانی ندارد
Iran, Islamic Republic of
ما مستشار داریم. مستشار هم نظامیست.
Iran, Islamic Republic of
ایران در سوریه مستشار نظامی دارد و سپاه هرگز این مسئله رو انکار نکرده است .
Germany
تا الان بهانه داعش را داشتید و در سور یه ماندید. حالا که بقول سردار سلیمانی پایان داغش اعلام شده و در سوریه نیستند حالا توجیح تان چیست؟. سرمایه های این مملکت را در ایران هزینه کنید نه در سوریه و لبنان و یمن
Iran, Islamic Republic of
ما خود را به پشت مرزهای دشمنانمان میرسانیم نه اینکه اجازه بدهیم دشمنانمان به مرزهای ما نزدیک بشن و ایران عزیز را ناامن کنن.فقط خائنان و ابلهان خواستار این هستند که ما دشمنانمان را آسوده بگذاریم. زهی خیال باطل.
علی
Switzerland
چرا باید بیخود و بیجهت برا خودمون دشمن درست بکنیم حالا بخواهیم چنین هزینه های هنگفت مالی و جانی بکنیم که بخواهیم پشت مرزهاش باشیم. اخه کدوم عقلی تایید میکند که ما بیجهت با کشوری که هیچ مشکلی قبلا نداشتیم و اصلا کاری به کار هم نداشتیم (منظور قبل انقلاب است) دشمنی کنیم و حالا بخواهیم این همه هزینه کنیم که گروههایی مثل حزب الله را درست کنیم و در سوریه هزینه دهیم و غیره. تو رو به خدا قسم دو دقیقه بشینید با خودتون فکر کنید که از اول داستان چی بوده و کی شروع کننده تمام این ماجرا ها بوده و چه خسارت هایی به خودمون زدیم بابت این دشمن سازی های بیجهت.
Iran, Islamic Republic of
دشمن سازی بی جهت؟؟؟؟؟؟؟! یعنی کدخداتون که قبل از انقلاب با هفتادهزار مستشار در داخل ایران ،ازمون حق توحش میگرفت ونظامیان ما رو میفرستاد عمان درجنگ ظفار براش بجنگیم وهمه جوره خفقان را در ایران تحمیل کرده و46.5درصد مردم طبق امار بین المللی زیر خط فقر بودند ونفتمون رو راحت غارت میکرد ! باهامون دوست بود؟!
بعد از انقلاب هم تا حالا مرتب بودجه تصویب میکنه وتحریم میکنه و از طریق نوچه های منطقه ایش مثل صدام واسرائیل وعربستان برامون دردسر درست میکنه !
ما باهاش دشمنیم یا اون با ما؟! در جنگل دنیا نایستی ،میخورنت.ایکاش میشد شماها رو جدا جلوی اینها رها کرد تا اونوقت خوب مزّّّ ه تفکرتون تا عمق جانتون بچشید.
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داشت این جواب صد درصد اشتباه شما به موضوع مطرح شده توسط آقای علی خودت را گول بزنی با این حرفهای صد من یک غازت
Iran, Islamic Republic of
پاسخ دوست ناشناس 15:52 به کامنت علی کاملا"منطقی و درست بود .
علی
Switzerland
قضیه اینکه اینجا پاسخ من منتشر نشد. این اقا کجاش جواب درستی داد. جواب من را منتشر نمیکنند.
Iran, Islamic Republic of
رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی غاصب قبله اول مسلمین قدس شریف است و بفکر اجرای طرح نیل تا فرات است و نابودی این رژیم تروریسم باید در الویت ایران و جبهه مقاومت باشد تا مردم ما و کشورهای منطقه روی آرامش و آسایش ببینند.
چطوری ایرانی
Iran, Islamic Republic of
بگردم !!!!!چقدر هم که تو دلت برای ایران و ایرانی و سرمایه هاش می سوزه.
Iran, Islamic Republic of
امیرالمومنین علیه السلام: هر کس با دشمنش در خانه اش جنگید ،خوار شد.شماها عشق خوار شدن هستید ولی اکثریت ملت ایران قرنهاست که نشان داده هرگز خواری را تحمل نمیکند.
Iran, Islamic Republic of
داعش اکنون در مرزهای سوریه با رژیم صهیونیستی نیرو دارد و تخلیه سوریه توسط ایران باعث تقویت مجدد تروریست ها می شود.
Iran, Islamic Republic of
سرمایه های مملکت رو آقازاده ها و حقوقهای نجومی ورانت خواری حضرات داره به هدر میده.
شما چقدربی انصافید .حافظان امنیت کشور و پاسداران شعارهای انقلاب کجا برای این مملکت هزینه داشته اند. شما مشکلتان با ارزشهای انقلاب است.
اما بدانید بحول وقوه الهی درسوریه ولبنان باقی خواهیم ماند تا غده سرطانی اسرائیل فرصت فتنه انگیزی مجددنداشته باشد وهمانطور که امام راحل فرمودند. این غده سرطانی را محو خواهیم کرد.شما هم هی نق بزنید
Iran, Islamic Republic of
سرمایه های این مملکت با حقوق نجومی وابشار پول در جیب پزشکان به اسم طرح تحول .رکود ناشی از برجامتون به باد میره.
استاد
Iran, Islamic Republic of
سردارسلیمانی گفت پایان حاکمیت داعش نگفت پایان حضورداعش.ان شاءالله که تفاوتش رو می فهمی
Iran, Islamic Republic of
داعش تا اندازه ای سرکوب شد در سوریه و عراق ولی باید دید پدر داعش کیست؟؟ اسرائیل پدر داعش است که اگر احساس آسودگی کند بزرگتر از داعش را به وجود می آورد. اپر ملت ما همه مثل همین وادادگان تفکر میکردند الان اسیر دست اسرائیل و داعش بودیم، خداوند رهبر عزیز ما را حفظ کند که دارای شجاعت و بصیرت بالایی است.
Iran, Islamic Republic of
با درخواست انها حضور پیدا کردند وحالا هم با درخواست انها باز میگردند بدون آنکه دستمزد خود را گرفته باشند.ما شدیم عمله چی روسیه وبعدش روسیه با دیپو کردن ایران از سوریه خیلی راحت میوه رسیده جنگ با داعش رو میچینه.
Iran, Islamic Republic of
هم روسیه میداند و هم اسراییل که قادر به بیرون راندن ایران از سوریه نیستند فقط قصد کنترل کردن اوضاع را دارند فرهنگ انقلابی ایران به سوریه صادر شده و در آینده ثمرات آن را خواهند دید
Iran, Islamic Republic of
اولا روسیه در پازلی که ایران چید ،عمل کرد ،نه برعکس ! برخلاف عشاق کدخدا که رفتند به اسم برجام ،متن نوشته شده توسط امریکا رو امضا زدند!
ثانیا ،دستمزد ما این بود که نه فقط تهدید داعش را از مرزهامون دور کردیم که تهدید رو بردیم دم مرز دشمن وتو کشور خودش گروگانش گرفتیم.
Iran, Islamic Republic of
هدف ایران از حضور در سوریه نابودی داعش و تروریست های تکفیری بود که الحمدالله محقق شد و البته شرکت های ایرانی در بازسازی سوریه بعنوان پیمانکار همکاری می کنند و منافع ما از این طریق تامین می شود.
Canada
این همه حرف زده ولی آخرش نگفت چون روسیه به ایران دستور داده از سوریه خارج بشه ، داریم سوریه را کم کم ترک می کنیم
Iran, Islamic Republic of
کافر همه را به کیش خود پندارد.
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخخخخع اون نوچه های داخلی کدخدا در ایران هستند ،که وقتی کدخدا بهشون دستور میده ،شرف خودشون رو هم ..................
عوضی گرفتی ،داداش!
Iran, Islamic Republic of
نیروهای مستشاری ایران هرگز سوریه رو ترک نخواهند کرد زیرا به درخواست دولت و مردم سوریه در آنجا حضور دارند امریکا و ترکیه باید سوریه رو ترک نمایند.
France
روسیه جرات در افتادن با ایران و نداره چون اگه ما رو ول کنه توسط عربی ها نابود میشه
Iran, Islamic Republic of
لطفاً توجه كنيد كسانى كه اينجا با پرچم هاى مختلف نظراتى به شدت موافق دشمنان ميدن جزء يكى از دسته هاى زير هستن:
١- صهيونيست هايى كه زبان فارسى رو به خوبى يادگرفتن براى رزم در صفحات مجازى (به احتمال خيلى زياد)
٢- آريايى هاى خفن مقيم خارج يا همون ايرونى هاى خائن بى غيرت از جمله بهايى ها و منافقين و ضدانقلاب (به احتمال زياد)
٣- ايرانى هاى نادان و بى بصيرت دور از وطن (به احتمال كم)
زياد نظراتشون رو جدى نگيريد اينا اين حرفا رو نزنن كى بزنه
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز
1 - من کاربراینترنت و داخل کشور هستم . در خیلی از موارد دیده ام نظرم که پخش شد با پرچم کشورهای مختلف بوده است .
ضمن اینکه نظرم همواره مخالف این حضراتی که شما فرمودید بوده است . خیلی از اینها از همان دسته ای هستند که امیدوارم هدایت و اصلاح شوند و متاسفانه در داخلند. اینها هنوز نفهمیده اند که ایرادات داخل کشور بجای خود، باید با مسائل با اولویت و اهمیت خودش برخورد کنند . روی شاخه نشستن و اره کردن را روش خود قرار ندهند . اینها هنوز نمی فهمند حضور ایران در سوریه به چه دلایلی بوده و اگر دولت سوریه وافق باشد که هست چرا باید بمانیم .
2 - روسیه هم برای خودش می گوید . مگر نیروی نظامی او بیرون می رود که برای سوریه خط مشی تعریف می کند ؟ همان زمانی که روس ها با غرب بر علیه ما متحد شده بودند می دانستم که غرب پنجه اش را تا بیخ در تن روسیه فرو خواهد کرد که کرد . حال هم داستان همین است . امیدوارم روسیه در سیاست امتیاز گیری تندروی نکند که باز هم خدمتش خواهند رسید منتهی اینبار خیلی بدتر . یادم می یاد اقای پوتین به حضرت اقا گفت روسیه از پشت خنجر نخواهد زد . ببینیم و تعریف کنیم .
Iran, Islamic Republic of
ندی پیش ویدئویی از سربازان اسرائیلی در فضای اینترنت منتشر شد که ترانه «سلطان قلب‌ها» از یک فیلمفارسی مبتذل سینمای پیش از انقلاب به همین نام را می‌خواندند. در این ویدئو شماری از سربازان دختر و پسر اسرائیلی در یک گروه کر و با لباس نظامی به جای خواندن یک سرود نظامی حتی ایرانی، ترانه «سلطان قلب‌ها» را به فارسی اجرا می‌کردند!



انتشار ویدئوی فوق، تعجب و حیرت بسیاری از کاربران را برانگیخت تا اینکه وب سایت فرانسوی تی‌تی‌یو (TTU ) در‌باره این ویدئو که گویا به صورت مخفیانه و توسط پدر یکی از همان سربازان در وب‌سایت‌های اینترنتی منتشر شده، نوشت که جذب این سربازان جوان و آموزش آنها با زبان فارسی بخشی از برنامه سازمان اطلاعات ارتش اسرائیل (امان) برای رصد فعالیت‌های مردم ایران در داخل و خارج از آن کشور به شمار می‌آید.
وب سایت تی‌تی‌یو اضافه می‌کند: «... این سربازان پس از پایان دوره تعلیمی خود مسئول شنود تلفنی و زیر نظر گرفتن گردش اطلاعات در اینترنت، از جمله عکس و ویدئو بر روی شبکه‌های اجتماعی می‌شوند. این گروه علاوه‌ بر فعالیت‌های ایران در خاک خودش، فعالیت‌های مشاوران نظامی‌ ایرانی مستقر در سوریه و به‌ويژه سپاه قدس و فرمانده آن قاسم سلیمانی را نیز زیر نظر می‌گیرند...» این وب‌سایت فرانسوی همچنین می‌نویسد، مقام‌های اسرائیل امیدوارند تحریم‌های ایالات متحده علیه ایران و اطلاعاتی که این سربازان جدید برای سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی غرب از جمله اسرائیل تهیه می‌کنند بتواند از خارج کشور به مدیریت شورشی اجتماعی علیه جمهوری اسلامی کمک نماید.
گویا این بار جاسوسان اسرائیلی قصد دارند به زبان فارسی و از طریق ترانه‌های و تصاویر سینما فیلمفارسی (مثل خواندن ترانه «سلطان قلب‌ها») به جلب و جذب ایرانی‌ها به شبکه‌های اجتماعی امنیتی و اطلاعاتی پرداخته و از این طریق ضمن رصد کردن فعالیت آنها، به تخلیه اطلاعاتی‌شان هم اقدام کنند.
United States
پس با دستور دولت سوریه از این کشور خارج میشویم
Iran, Islamic Republic of
دولت سوریه برگ برنده خودش رو از دست نمی دهد.
Iran, Islamic Republic of
اگر اقا بشار هم بخواد شما بیرون بیایید . نمی ایید ؟؟؟