دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

«پایش» مهمان و موضوع سفارشی ندارد

شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۲۶
کد مطلب: 345660
مجری برنامه تلویزیونی «پایش» گفت: این برنامه تلویزیونی مهمان و موضوع سفارشی ندارد هدف از گفت‌وگو با مسئولینی که به برنامه دعوت می‌شوند به چالش کشیدن آنها نیست بلکه مهمترین مسئله حفظ شان مهمان و سپس حل موضوع در حیطه اختیارات مهمان است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، امیر سیاح عصر امروز یکشنبه در نشست خبری با عوامل برنامه پایش و خبرنگاران گفت: تا کنون ۸۲ برنامه پخش کرده‌ایم که در همه آنها به دنبال جذب جوانان به بازار کار و دور کردن ناامیدی از آنها بوده است.

وی همچنین با بیان اینکه سهم پژوهش در این برنامه بیشترین سهم را دارد گفت ۲۶ درصد از کل هزینه برنامه صرف پژوهش می‌شود و ما برای تهیه پایش با شبکه‌ای از پژوهشگران در تماس هستیم تا صحیح‌ترین تحلیل‌ها را درباره برنامه ارائه دهیم.

محسن تربیت دوست تهیه کننده پایش نیز در این نشست گفت: موضوعات مورد بحث در این برنامه براساس خواست و پیشنهاد مردم است و مهمان‌های کارآفرینی که به برنامه دعوت می شوند کسانی هستند که اکثرا از هیچ کار خود را شروع کردند و به موفقیت رسیده‌اند.

حیدری مجری این برنامه هم با بیان اینکه هیچ مهمانی و موضوع سفارشی نداریم گفت: هدف از گفت‌وگو با مسئولینی که به برنامه دعوت می‌شوند به چالش کشیدن آنها نیست بلکه مهم‌ترین مسئله حفظ شان مهمان و سپس حل موضوع در حیطه اختیارات مهمان است.

وی افزود: ما باید یاد بگیریم از مسئولین سئوالاتی بپرسیم که در حیطه مسئولیتشان باشند نه اینکه با یک سئوال باعث شویم که او مجبور به پاسخی شود که حل آن در اختیارات او نیست.

حیدری تاکید کرد پایش با هدف ترویج روحیه تعاملی با مردم و مسئولین برنامه سازی می‌کند.

برنامه پایش کاری از گروه اقتصاد شبکه یک سیماست که از سال ۹۱ با هدف ترویج کار آفرینی و همینطور تحلیل مسایل اقتصادی روز تهیه و پخش می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *