سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

درخواست مجری مناظره‌ها از مردم

چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب: 318402
از صمیم قلب از بینندگانی که «پایش» و «مناظره‌»ها را می‌بینند، می‌خواهم که به ما پیشنهاد بدهند.
به گزارش جهان،مجری برنامه سیاسی پایش در گفت‌و‌گو با ایسنا درباره‌ رویکردهای جدید این برنامه در دولت جدید گفت: «پایش» با همان روال سابق پیش می‌رود؛ ضمن اینکه رویکرد اصلی این برنامه فعلا کمک به پیاده‌سازی برنامه‌های دولت یازدهم است.

حیدری ادامه داد: تغییرات خاصی در آیتم‌های برنامه «پایش» ایجاد نشده است اما بیشترین تلاش‌مان این است که به سبب استراتژی‌های موجود به پیاده‌سازی برنامه‌های دولت یازدهم کمک کنیم.

وی تصریح کرد: هم در برنامه «پایش» و هم در مناظره‌ها استراتژی‌مان این است که موضوعات و سوژه‌هایمان را مردم به ما پیشنهاد بدهند؛ بر این اساس از خوانندگان این مطلب درخواست می‌کنم هر موضوعی که فکر می‌کنند در مورد آن دیدگاه‌های مختلف در جامعه وجود دارد و به شکل یک معضل درآمده است را با ما در میان بگذارند و مطمئن باشند که ما حتما در مورد آن‌ها برنامه‌ریزی می‌کنیم.

این مجری تلویزیون در ادامه صحبت‌هایش درخصوص بازخوردهایی که تاکنون مناظره‌های تلویزیون داشته،‌ توضیح داد: خوشبختانه مناظره‌ها جای خود را در میان مخاطبان باز کرده‌اند و بازخوردها تاکنون خوب بوده است؛ به نوعی که هر هفته وقتی میزان مخاطبان را نسبت به هفته‌های گذشته بررسی می‌کنیم، می‌بینیم که تعداد آن افزایش پیدا کرده است.

حیدری در پایان خاطرنشان کرد: در مناظره‌ها به دنبال سوژه‌هایی هستیم که هم از نظر مردم فراگیر باشند و هم اینکه موافقان مخالف و موافق جدی در جامعه داشته باشند تا مناظره شکل بگیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *