شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۱

موسسه ایران، تر و خشک را باهم درو کرد

شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب: 345624
مسئولان موسسه ایران ده ها نفر از نیروهای چندین ساله این موسسه و روزنامه را در لیست تعدیل و اخراج خود قرار داده اند.
به گزارش جهان، در روزهای گذشته نامه تعدیل این نیروها صادر و به آن‌ها ابلاغ شد؛ البته از سوی دیگر با بسیاری دیگر از کارمندان قرارداد ۳ ماه یا ۶ ماهه با شرایط تحمیلی و خاص بسته شده است تا بعد از این مدت این تعداد حذف شوند تا این حذف فراگیر اثار کمتری را داشته باشد.

البته بخشی از نیروهای اخراجی، کسانی هستند که در زمان مدیریت حلقه انحرافی و نزدیکان رحیم مشایی در موسسه ایران جذب شدند و ارتقا یافتند؛ بدون اینکه شایستگی لازم را داشته باشند. طبعا اخراج این دسته از نیروها از سوی ارگان های دولتی قابل انتظار است.

اما بخش دیگری از نیروهای اخراجی موسسه ایران، اساسا سیاسی و جناحی نیستند و سال هاست که در این روزنامه و موسسه مشغول کار هستند. برخی از این افراد که دارای خانواده و همسر و فرزند هستند در ایام پایانی سال و شب عید از کار بیکار شدند تا امکان بیشتری برای جذب افراد همسو با مدیران جدید روزنامه مهیا شود.‫

اما نکته قابل توجه این است که بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید برخی از محکومین و متهمین فتنه ۸۸ به جمع خبرنگاران روزنامه ایران که ارگان رسمی دولت است، پیوسته‌اند و شنیده شده که تعدادی دیگر از این افراد نیز در حال اضافه شدن به موسسه ایران هستند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Kuwait
....آیا مماشات بافتنه گران در دولت فعلی حق وثواب است؟ ظ