جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲

حضور حاتمی کیا و همکارانش در «چ »در حرم حضرت معصومه(س)

حاتمی کیا: از کودکی در این فضا بزرگ شده‌ام
جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۵۴
کد مطلب: 345408
برخی از عوامل فیلم «چ» عصر امروز در حرم حضرت معصومه (س) حضور پیدا کردند.
حضور حاتمی کیا و همکارانش در «چ »در حرم حضرت معصومه(س)
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، دقایقی پیش ابراهیم حاتمی کیا تهیه کننده و کارگردان فیلم چ، سعید راد بازیگر فیلم چ مریلا زارعی بازیگر فیلم چ و شیار 143 با حضور در حرم کریمه اهل بیت، با مسئولان ارشاد قم و مدیر روابط عمومی و بین الملل حرم حضرت معصومه(س) دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام فاطمی نسب با اشاره به اینکه حضور در حرم حضرت کریمه اهل بیت (س) یک سعادت الهی است اظهار کرد: بسیاری از بزرگان و علمای دینی در این حرم دفن شده اند.

وی خاطر نشان کرد: جلال و جبروتی که قرار بوده برای حرم حضرت زهرا(س) باشد برای حرم حضرت معصومه اتفاق افتاده است و بر همین اساس بسیاری از کسانی که در کشورهای دیگر هستند نیز به این ضریح ارادت دارند.

مدیر کل روابط عمومی حرم حضرت معصومه(س) تصریح کرد: به معنای واقعی کلمه کریمه اهل بیت در این حرم وجود دارد و بسیاری از مشکلات در این حرم حل می شود.

حامد حجتی معاون فرهنگی هنری ارشاد قم با اشاره به اینکه قم یک شهری سراسر اندیشه است تصریح کرد: بر همین اساس دومین جشنواره فیلم فجر قم با مشارکت بیش از 15 هزار نفری مردم قم برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه فیلم چ در قم با استقبال بسیار زیاد مردم همراه بود عنوان کرد: فروش بلیط برای فیلم چ بسیار راحت بود و تمامی بلیط های در نظر گرفته شده به فروش رسید.

حجتی با اشاره به اینکه مردم قم با سینما آشتی کردند خاطر نشان کرد: نقطه عطف جشنواره فجر قم فیلم چ و فیلم شیار 143 بود و استقبال مردم این موضوع را تایید می کند.

معاون فرهنگی ارشاد قم با اشاره به اینکه شروع برگزاری اختتامیه از حرم حضرت معصومه است خاطر نشان کرد: اهدای نشان خادمی افتخاری به آقای حاتمی کیا نیز یکی از ابتکارات حرم حضرت معصومه (س) بوده است که باید از این عزیزان تقدیر کرد.

ابراهیم حاتمی کیا کارگردان فیلم چ با ابراز خوشحالی از حضور خود در حرم حضرت معصومه (س) اظهار کرد: این مکان بسیار مقدس است و از زمان کودکی در این هوا نفس کشیدم و امیدواریم که نوکر مناسبی باشیم.

حاتمی کیا با اشاره به اینکه باید انسان از این مکان مقدس استفاده کند عنوان کرد: در این فضا انسان می تواند به خود و کوچک بودن خود در مقابل عظمت پروردگار بیاندیشد.

سعید راد بازیگر فیلم چ با اشاره به اینکه بسیار خوشحالم از این که در حرم حضرت معصومه (س) حضور پیدا کردم اظهار کرد: باید قدر دان این لحضات بود و قطعا دعای خیری پشت سر من بوده است که در این مکان مقدس حضور پیدا کرده ام.

مریلا زارعی با اشاره به اینکه باید از تمامی مسئولان برگزاری این نشست صمیمی تشکر کرد اظهار کرد: خداوند توفیق بسیار زیادی نسیب کرد که ما در این فیلم ها بازی کنیم و ما به واسطه همین بازی در این فیلم در حرم مطهر رضوی و اکنون نیز حرم کریمه اهل بیت(س) حضور پیدا کردم.

وی با اشاره به اینکه در تمامی این سال ها تلاش کردم به حرم حضرت معصومه بیایم اما توفیق نشده بود خاطر نشان کرد: این حضور در این شرایط بسیار برای زیباست و امیدواریم تمامی کسانی که نیازمند هستند حاجت خود را دریافت کنند.

مریلا زارعی عنوان کرد: حال بسیار عجیبی برای حضور در حرم حضرت معصومه (س) دارم و امیدوارم این سعادت بازم هم نصیب من شود.

فاطمی نسب با اشاره به مریلا زارعی گفت: حرکت نمایدن شما برای مادران شهید یک حرکت بسیار متبرک است و امیدواریم این حرکت ها در بین بازیگران ترویج پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه حاتمی کیا نمونه بارز یک کارگردان انقلابی است اظهار کرد: امیدواریم این ارتباط بین حرم مطهر حضرت معصومه(س) و شما شکل بگیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *