يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
۱

توهین به قصاص ذات روزنامه آسمان‌ را رو کرد

پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب: 345265
نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری به انتقاد از مقاله‌ روزنامه اصلاح‌طلب که منتشر شده پرداخت و گفت: این رسانه مطلبی را پیرامون قصاص نوشت و با این کار دست خود را رو کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، اسدالله بادامچیان نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری امروز در اجلاس سراسری جبهه پیروان که در موسسه فرهنگی موتلفه اسلامی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم عسگراولادی و پرورش، گفت: امسال ما عزیزانی همچون عسگراولادی و پرورش را از دست دادیم و حاج حیدری هم در حالت اغماء قرار گرفته است. بنابراین امسال برای ما سال سختی بود.

وی از اعضای شورای مرکزی جبهه که به اتفاق آراء به باهنر رای دادند تقدیر و تشکر کرد و افزود: ما تکلیف‌مدار هستیم. البته بعضی فقط به فکر گروه هستند و نمی‌خواهند دیگر طلوع کنند.

بادامچیان با بیان اینکه ما برای قدرت با هم دعوا نمی‌کنیم و فقط برای خدا کار می‌کنیم، اظهار داشت: آقای باهنر مدعی ریاست نبود و از همان اول پیشنهاد خود را برای آینده جبهه مطرح کرد. ضمن اینکه من هم تمایلی برای نایب رئیسی نداشتم و معتقد بودم دیگران از من مقدم‌ترند اما دوستان لطف کردند و نایب رئیس جبهه شدند.

وی ادامه داد: آقایان کوهکن و غفوری‌فرد هم برای نایب رئیسی رای یکسانی آوردند و ما از آنها خواستیم که به عنوان نواب رئیس خدمت‌شان باشیم.

بادامچیان وحدت اصولگرایان در استان‌ها را ضروری عنوان کرد و خطاب به دبیران استان‌های جبهه پیروان، گفت: شما وحدت خود را در استان‌ها با سایر اصولگرایان انجام دهید و از آنها در استان‌های خود دعوت کنید تا با همراهی و هماهنگی کار را به پیش ببرید.

وی با اشاره به اینکه جبهه پیروان حزب نیست، اظهار داشت: جبهه متشکل از شخصیت‌های همراه و هماهنگ است که در راستای وحدت و همدلی فعالیت می‌کند و ما از شما می‌خواهیم این وحدت را در استان‌های خود دنبال کنیم. وحدت را نباید فقط در انتخابات دید قبل از انتخابات هم باید بر وحدت تکیه کرد.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه از ۲ شب گذشته حاجی حیدری در حالت اغماء رفته است، گفت: برای وی دعا کنید. جایگزین این افراد به راحتی انتخاب نمی‌شوند. با این حال مرحوم عسگراولادی تاکید ویژه داشت که دبیرکل حزب موتلفه انتخاب شود و می‌گفت من نمی‌خواهم پشت میز دبیرکلی از دنیا برویم. به همین جهت مجموعه ما آقای حبیبی را به عنوان دبیرکل حزب موتلفه انتخاب کرد.

بادامچیان با اشاره به نقش و تاثیرگذاری مرحوم پرورش و استان اصفهان، اظهار داشت: اصفهان یکی ازپایگاه‌های مهم است و دوستان باید در این استان زحماتی را بکشند. انشاءالله بعد از مراسم چهلم مرحوم پرورش جلسه‌ای را خواهیم گذاشت تا بتوانیم تاثیرگذاری خود را در این استان ادامه دهیم.

وی مهمترین مسئله جبهه پیروان را هماهنگی مواضع در راستای مواضع نظام برشمرد و افزود: این مواضع باید هماهنگ با خط ولایت باشد. از دوستان می‌خواهم نظرات و دیدگاه‌های خود را به آقایان حبیبی و کوهکن به عنوان دبیر استان‌ها و رئیس واحد سیاسی جبهه منتقل کنند تا بتوانیم مواضعی هماهنگ را انجام دهیم.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: دو نامه به رئیس‌جمهور نوشته‌ایم و معتقدیم باید به صورت مبنایی از دولت حمایت کنیم و انتقادهای‌مان هم سازنده و هوشمندانه باشد به شرط اینکه دشمن از این انتقادها سوءاستفاده نکند.

بادامچیان به انتقاد از مقاله‌ روزنامه اصلاح‌طلب که منتشر شده است پرداخت و گفت: این رسانه مطلبی را پیرامون قصاص نوشت و با این کار دست خود را رو کرد اما ما باید منسجم‌تر و قویتر انجام وظیفه کنیم.

وی در خصوص انتقاد اصول‌گرایان به ویژه جبهه پیروان از دولت یازدهم، اظهار داشت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند دولت مدتی کار خود را آغاز کرده و باید تا قسمتی جلو برود. البته باید نقاط ضعف خود را جبران کند و احتمال تغییراتی هم در دولت می‌رود و آقای روحانی هم چاره‌ای جز تغییرات ندارد.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه دوستان خاتمی برای روحانی کار کردند و در مدیریت قرار گرفتند، افزود: وقتی که روی کار آمدند دیدند اختلاف‌ها زیاد است و نمی‌توانند با رئیس دولت کار کنند. بنابراین راهی جز تغییر ندارند و از دولت هم استدعا داریم در این زمینه تدبیری را از خود نشان دهد.

بادامچیان با بیان اینکه سبد کالا به ما آسیب زد، گفت: الان هم دولت باید هدفمندی را انجام دهد. البته احمدی‌نژاد به ۷۳ میلیون جمعیت یارانه می‌داد و الان دوستان آمده‌اند و می‌گویند باید فرم‌های دیگری بدهید. می‌گویند اثبات کنید که فقیر هستید. برای چه این کار را کنند؟ این بازی را رسانه‌های بیگانه پیش از این درآورده بودند و بنابراین باید مراقب بود.

وی با اشاره به سخنان مصباحی‌مقدم مبنی بر اینکه نمی‌توان جلوی قاچاق را گرفت، گفت: بنده به ایشان احترام قائلم، اما ما به عنوان کشوری که پوزه آمریکا را به خاک مالیدیم نمی‌توانیم جلوی مرزهای خود را بگیریم. به نظرم می‌توانیم سعی کنیم و تحول عمیق همه جانبه‌ای را پدید بیاوریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


م
Iran, Islamic Republic of
باسلام
حزب فقط حزب خدا باید باشدو بس
دیگر همه اش حزب بازی است
حزب و گروه وجناح که نباشد کار برای مردم و کشور می شود و دیگر نیازی به جنگ و جدال نیست وو قت برای حل مشکلات مردم می شود