دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

وعده‌ی اعمال‌نظر مراجع درباره فیلم رستاخیز

پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 345175
رئیس سازمان سینمایی کشور گفت: نظرات، اشکالات و دغدغه های مراجع عظام تقلید در خصوص فیلم رستاخیز در نظر گرفته می شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، حجت الله ایوبی در دیدار با آیت الله ناصر مکارم شیرازی با ارائه گزارشی از جشنواره فیلم فجر، اظهار کرد: در این جشنواره فیلم های ارزشی، دینی و دفاع مقدس خوبی اکران شد به گونه ای که در مراسم اختتامیه این جشنواره چندین بار حاضرین در مراسم به احترام شهدای گرانقدرمان ایستاده و یادشان را گرامی داشتند.

وی با اشاره به فیلم رستاخیز، کارگردان این فیلم را شخصی متدین عنوان کرد و افزود: جناب آقای درویش با قصد قربت و برای خدمت به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین(ع) با همکاری دیگر متدینان ایران و شیعیان جهان حدود ۱۰ سال از عمر خود را برای تولید این فیلم صرف کردند که قبل از این دولت کار ساخت این فیلم را به پایان رساندند.

ایوبی، اشکالات وارد شده به این فیلم را برای اکران عمومی قابل رفع دانست و تصریح کرد: نظرات، اشکالات و دغدغه های حضرتعالی و دیگر مراجع عظام تقلید در نظر گرفته می شود.

وی اظهار کرد: نباید انتقادات وارده به گونه ای باشد که از حضور و تلاش سینماگران در عرصه تولید آثار فاخر سینمای دینی فاصله بگیرند و ناامید شوند.

رئیس سازمان سینمایی، ایران را یکی از هفت کشور سینمایی دنیا دانست و بیان کرد: ما در جهان اسلام تنها کشوری هستیم که صنعت سینمای ایران قابل رقابت با دنیا است و این عنایت خداوند است که چنین قدرتی را به شیعیان اهل بیت(ع) داده است به همین منظور باید از این ظرفیت عظیم استفاده کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *