دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱

تجلیل خواهرحاج‌احمد متوسلیان ازشیار۱۴۳

يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب: 344278
اولین اکران دانشجویی فیلم «شیار ۱۴۳»، با حضور عوامل این فیلم در دانشگاه یزد برگزار شد. در این مراسم خواهر جاویدالاثر حاج‌احمد متوسلیان نیز در جمع دانشجویان حضور داشت و از عوامل این فیلم تجلیل کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، اکران این فیلم استقبال حضار را در پی داشت و در بسیاری از سکانس ها به شدت احساسات بینندگان را برانگیخت.

این مراسم با جلسه پرسش و پاسخ در حضور نرگس آبیار نویسنده و کارگردان و محمدحسین قاسمی تهیه‌کننده فیلم ادامه یافت.

در این جلسه خواهر جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان خطاب به کارگردان و تهیه‌کننده فیلم «شیار ۱۴۳» گفت: شما واقعا ما را به حال و هوای دوران خودمان بردید. من از شما خانم آبیار و از همه عوامل فیلم تشکر می‌کنم به خصوص هنرمندعزیزمان (مریلا زارعی) که بسیار جالب نقششان را ایفا کردند و من هر لحظه که ایشان را می‌دیدم با آن قد خمیده واقعا مادر خودم را به یاد می‌آوردم.

نرگس آبیار ضمن اظهار خرسندی از حضور در جمع حاضر گفت: واقعا باعث سعادت من است که این جملات را از شما می‌شنوم. خیلی برایم جالب بود که جمعیت حاضر در سالن تا این حد تحت تاثیر قرار گرفتند و جای خوشحالی است که مخاطبین این قدر خوب با فیلم ارتباط برقرار کرده‌اند.

کارگردان فیلم «شیار ۱۴۳» در مورد انتخاب مریلا زارعی به عنوان نقش اول این فیلم گفت: خانم زارعی انتخاب اول من بودند. ایشان در تمام روزهای تولید فیلم که مصادف با ماه مبارک رمضان بود روزه بودند و شاید همین عامل معنوی باعث شده است آنچه که از جان ایشان برآمده بر جان مردم بنشیند.

نرگس آبیار گفت: من خوشحالم که با این کار و کارهایی مانند فیلم آقای حاتمی کیا، "چ"،مخاطب با سینمای دفاع مقدس ارتباط برقرار کرده و آشتی کرده است. و از آقای حاتمی کیا صمیمانه تشکر می‌کنم که با تقدیم فیلم "چ" به فیلم «شیار ۱۴۳» مردم را متوجه این فیلم کردند و باعث شدند که این فیلم خیلی بهتر در جشنواره فیلم فجر دیده شود.

در پایان این مراسم در حضور خواهر جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان از کارگردان و تهیه‌کننده این فیلم با اهداء لوح یادبود تقدیر شد و جمعیت حاضر در سالن دقایقی ایستاده به تشویق آنها پرداختند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *