يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

نشست بی نتیجه تصمیم گیری در باره بازیهای غرب آسیا

يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب: 344252
دبیرکل بازی های غرب آسیا بابیان اینکه دلیل اصلی مشخص نبودن تکلیف بازیهای غرب آسیا بی پولی است، گفت: نشست امروز نیز در باره این بازیها بدون نتیجه پایان یافت.
نشست بی نتیجه تصمیم گیری در باره بازیهای غرب آسیا
به گزارش جهان، بهرام افشارزاده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود : نتیجه برگزاری یا عدم برگزاری این بازیها در نشست فردا (دوشنبه) مشخص می شود و امروز هم نتوانستیم به نتیجه لازم برسیم.

وی در خصوص دلیل اصلی احتمال لغو این بازیها گفت: تنها دلیل این مساله بی پولی است و هیچ مشکل دیگری وجود ندارد.

دبیرکل بازی های غرب آسیا در واکنش به صحبت های خزانه دار کمیته ملی المپیک مبنی بر اینکه این بازیها ۱۵ میلیارد تومان بودجه نیاز دارد، گفت: این اطلاعات صحیح نیست و بودجه پیش بینی شده برای ان تنها ۱۰ میلیارد تومان است. از شجاعی خواهش می کنم چنین مصاحبه هایی را انجام ندهد.

وی درخصوص اینکه گفته می شود سطح بازیهای غرب آسیا پایین است، اظهار داشت: این مساله صحت ندارد شما بروید از رشته هایی چون تکواندو که در این بازیها حضور دارند سئوال کنید. برای شجاعی بد است زمانی که تجربه حضور در این بازیها را ندارد چنین اظهار نظر هایی می کند. از کلیه دوستان می خواهم سعی کنند با مطالعه اظهار نظر کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *