سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - 4 Jun 2024
 
۱۶
۲۱
آژانس توسعه‌ ملی آمریکادر ایران چه می‌کند؟

راه اندازی ۲ مدرسه آمریکایی ـ فراماسونری در تهران

يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۲۰
کد مطلب: 344131
در شرایطی که سال‌هاست سفارت آمریکا یا به تعبیر دقیق‌تر، «لانه جاسوسی» در کشورمان اجبارا تعطیل شده است مجمو‌عه‌ای از مدارس تحت مدیریت واحد بنیادی وابسته به «آژانس توسعه ملی آمریکا» در تهران و برخی شهرستان‌ها آزادانه فعالیت می‌کنند.
راه اندازی ۲ مدرسه آمریکایی ـ فراماسونری در تهران
به گزارش جهان، «مدرسه الف» و «مدرسه کارآفرینی خ» با انگیزه شبکه‌سازی و مهندسی اجتماعی جوامع زنان، معلمان و گروه‌های هدف مورد نظر آمریکا در ایران، از سال ۱۳۸۸ با بکارگیری مجموعه‌ای از نیروهای بومی با مدیریت رسمی آمریکایی تشکیل گردیده‌اند. این دو مدرسه و چند نهاد به ظاهر مردمی دیگر بر اساس مستنداتی غیر قابل انکار با حمایت تشکیلاتی و بودجه مرکزی به نام «بنیاد اوراسیا» در کشور شکل گرفته و اکنون به واسطه اجرای دقیق جزوات و برنامه‌های نهادهای آمریکایی وابسته به وزارت خارجه آمریکا، متاسفانه در پاره‌ای از موارد با حمایت دولت جمهوری اسلامی ایران از ضریب نفوذ مناسبی نیز در اقشار مورد نظر برخوردار گردیده‌اند.

از برگزاری جلسات حل تعارض و ترویج فرهنگ صلح که در نهادهای فراماسونری جهانی مفاهیم آن کلاسه‌بندی شده است برای معلمان و دانشجویان ایرانی، تا حمایت از تشکیل بنگاه‌های اقتصادی به نام کارآفرینی با هدف شبکه‌سازی اقتصادی و سرپرستی مجموعه‌هایی قابل پایش در حوزه اقتصاد برای زنان سرپرست خانوار و مهاجرین روستایی! همه این موارد اقداماتی هوشمندانه است که با هدف فرهنگ‌سازی و ایجاد تغییراتی بنیادین در سیاست و اقتصاد و فرهنگ جامعه ایرانی توسط این مراکز صورت گرفته و کماکان در حال انجام است.

«بنیاد اوراسیا» به عنوان نهادی که مدیریت تغذیه فکری و ساختاری و تزریق مالی پروژه‌های مدارس ذکر شده را برعهده دارد بر اساس اذعان صریح خود، وابسته به «آژانس توسعه ملی آمریکا» می‌باشد، USAID یا آژانس توسعه ملی آمریکا بر اساس آنچه در اساس نامه نظامی آن ذکر شده، به منظور حمایت از اهداف ژئوپولیتیکی آمریکا و تامین منافع دستگاه سیاست خارجی این کشور ایجاد شده است. این مرکز نظامی مستقیما تحت نظر رئیس‌جمهور، وزیر امور خارجه و شورای امنیت ملی آمریکا فعالیت می‌کند. هم‌اکنون بسیاری از دیپلمات‌های وزارت خارجه آمریکا دوره‌های مخصوص کاری خود را با هدف آشنایی با راهکارهای مهندسی اجتماعی جوامع حریف و کشف و تبیین مسیرهای نفوذ نرم، در آژانس توسعه ملی آمریکا می‌گذرانند.

جالب توجه است که مدیران «برنامه ایران» بنیاد اوراسیا وابسته به USAID، پیش‌ از این در یک مجموعه نفتی رانتی ایرانی که در اخبار ویژه مرتبط با پرونده کرسنت در کیهان به آن پرداخته بودیم دوره‌‌های «مدیریت سازمان‌های مردم نهاد» را گذرانده‌‌اند و هم‌‌اکنون مستقیما و به صورت علنی با وزارت خارجه آمریکا همکاری می‌کنند! اشایان ذکر است در سایت آژانس توسعه ملی آمریکا هیچ نشانی از فعالیت این سازمان در ایران وجود ندارد.

گفتنی است پیش از این نیز کیهان خبر سفر سفیران غیررسمی «آژانس توسعه بین‌المللی آمریکا» با دعوت رسمی وزارت خارجه و به میزبانی «دفتر مطالعات سیاسی و بین‌المللی» به ایران را افشا کرده بود. پرونده فعالیت‌های بزرگ‌ترین نهاد مهندسی اجتماعی و جاسوسی محیطی وزارت خارجه آمریکا در ایران به زودی درکیهان گشوده خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدارو شکر که از زمان رئیس جمهور قبلی که مورد حمایت شما بوده ایجاد شده والا خدا داند که چی مینوشتید
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
اگر اینجوریه فتنه هم در زمان رئیس جمهور قبل صورت گرفت...
چه ربطی داره مهم اینه که یک جریان لیبرال ماب در پی تغییر و استحاله فرهنگی ماست که از زمان شاه این روند را آغاز کرده اند و شما هم اصلا به این جریان ربطی ندارید!!!!
Iran, Islamic Republic of
چه حرف بيخردانه‌اي- در هر زماني شيطان مشغول منحرف كردن انسان است..
چرا وقتي راه افتاد اعتراض نكردين و الان يادتون افتاده اين مدارس آمريكايي اند،
كار دولت تدبير و اميد از فيس بوك شروع شد و عاقبتش معلوم نيست به كجا ختم مي شود.
قطعا" آيندگان ما را نخواهند بخشيد ، همانطور كه ما شاه سلطان حسين را نمي بخشيم
چه ربطى به دولت ووحانى داره ؟! اينا همه بودن و هستن و خواهند بود ، ما بايد آگاه باشيم و مقابله كنيم ، همين،
حسین
United States
واقعا که !!!
از افاضات دولت تدبیر و امید کلید است بلکه بهتر است بگویم کلید را به ملت نشان داد با داس کشور را قلع و قمع می کند.
Iran, Islamic Republic of
كدوم قلع و.... اين دولت كهتازه اوله كارش بيدار شو و ببين جماعت اصولگرا چه بلائي به سر اين مملكت اوردن كاري به سر ملت و كشور در اوردن كه شاهان قاجار رو سفيد شدن.
عزیزم این از کرامات 16 سال افساد و ویرانیه ...دولت افسادات و سازندگی ...
Iran, Islamic Republic of
من نمي دونم مگه ارگانهاي امنيتي تو اين مملكت وجود ندارند و عزيزان زحمت كش علل خصوص در وزارت اطلاعات اين مسائل رو پايش نمي كنند كه روزنامهاي مثل كيهان كه هدفي جز از بين بردن امنيت رواني جامعه رو ندارند و وابسته و متاثر از گروهكهاي تندرو است و از هر نهاد وايسته اي خطرناك ترند.در اين باره اظهار نطر مي كنند.
علی
داداش زدی وسط خال.در ضمن علی الخصوص درسته.

مشخصه که این سایتها هدفشون فقط و فقط تخریبه و اصلا به فکر آبادانی نیستن.وگرنه یعنی وزارت اطلاعات و امنیت ملی متوجه نشدن 4 تا خبرنگار و روزنامه نگار فهمیدن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امیر
Iran, Islamic Republic of
نه کم کم داره از این سایت خوشم میاد چون بعضی از حرفای حساب رو داره منتشر میکنه.زنده باد
خوب چرا تعطیلشون نمی کنن ؟؟
سعید
Iran, Islamic Republic of
این حرکت من را به یاد موسساتی که هم اکنون در کشور لبنان فعالیت می کند انداخت. موسسات آموزش زبانهای خارجه(انگلیسی) ویژه بانوان که سعی شده از جنوب بیروت جذب بیشتری داشته باشند و با هدف برقراری ارتباط با خانواده ها و نفوذ در اعضاء حزب الله لبنان. در کل با هدف سیاسی و و اجتماعی فعالیت می کنند و حضور سازمانهای جاسوسی هم خالی از لطف نیست و خوب هم موفق بودند. متاسفانه باز کوتاه آمدیم
Iran, Islamic Republic of
تا کی این مملکت باید نقش مدافع رو بازی بکنه منتظرا تهاجم فرهنگی بشه هنری بشه معماری بشه تاریخی بشه بعد به فکر چاره بیفتیم
حمید
Iran, Islamic Republic of
لطفا اگر درست می گویید اسمشان را بنویسید چرا در از اختصار استفاده می کنید؟
خيلى جالبه از همه چى خبر داريد ولى اصلا انگار نه انگار اين يعنى فاجعه فراماسونها واقعا قشر خطرناكى هستند براى همه ى جوامع و به خصوص مسلمان واى از دست شما مسؤلان
رضا
خب يعني چي؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
همان که کیهان و دار و دسته ناریخ منقرض شده ای مثل شما مخالف باشند این بهترین تبلیغ برای انهاست
حسن
هیچ .... فقط کلاهمان را بگذاریم بالاتر ،گرگ داخل گله ما سرگرم سبد کالائیم!