شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

مسي: گروه آرژانتين هيجان‌انگيز است

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب: 343981
مهاجم تيم ملي فوتبال آرژانتين اعلام کرد تيم ملي کشورش در مسابقات جام جهاني ۲۰۱۴ برزيل در کنار ايران، نيجريه و بوسني و هرزگوين گروه هيجان انگيزي دارد.
ليونل مسي در آخرين صحبت‌هاي خود که با "راديو لا رِد" انجام داده است، به انتقاداتي که آنخل کاپا يکي از مربيان باشگاهي در آرژانتين نسبت به انگيزه کم مسي در جام جهاني مطرح کرده، واکنش نشان داد و گفت: نمي‌دانم چرا کاپا اين حرف‌ها را مطرح کرده است. من هميشه خودم را وقف بازي مي‌کنم و در تلاشم تا گل بزنم.

وي همچنين با اشاره به اهميت زمان در آماده سازي تيم‌ها براي مسابقات جام جهاني، تاکيد کرد: آرژانتين گروه هيجان انگيزي در جام جهاني ۲۰۱۴ برزيل دارد. مردم اميدوارند که ما در اين مسابقات کار بزرگي انجام بدهيم.

مسي درباره آخرين وضعيت مصدوميت خودش هم گفت: من احساس بهتري دارم و درمان طبق برنامه و آنچه که پيش بيني شده است، جلو مي‌رود.

تيم ملي فوتبال آرژانتين در کنار تيم‌هاي ايران، بوسني و هرزگوين و نيجريه در گروه ششم مسابقات جام جهاني ۲۰۱۴ برزيل قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *