يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۱

تمدید 3 روزه آتش‌بس در شهر حمص

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب: 343791
یکی از مقامات محلی سوریه اعلام کرد که دولت این کشور و نمایندگان گروه‌های مخالف دولت بشار اسد بر سر تمدید آتش بس در شهر حمص به مدت ۳ روز موافقت کرده‌اند.
به گزارش جهان به نقل از پرس.تی.وی، یکی از مقامات محلی سوریه روز گذشته (پنجشنبه) اعلام کرد که دولت این کشور و نمایندگان گروه‌های مخالف بشار اسد بر سر تمدید آتش بس در شهر حمص به مدت ۳ روز موافقت کرده‌اند.

طلال البرازی، فرماندار شهر حمص با تایید این خبر گفت: به منظور خروج غیرنظامیان از این شهر آتش بس به مدت سه روز دیگر تمدید شده است.

البرازی پیش از این نیز اعلام کرده بود که عملیات خارج کردن غیر نظامیان از مناطق تحت کنترل شورشیان در شهر حمص یک روز پس از متوقف شدن، دوباره از سر گرفته شده است.

بارزی همچنین گفت: ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه به وقت محلی کمک‌های غذایی در منطقه شهر قدیم حمص پخش شد. وی در ادامه افزود: خودروهایی امدادرسان تعدادی دیگری از غیر نظامیان از جمله ۲۰ مسیحی را از منطقه بوستان الدیوان خارج خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *