يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۳
۳

مهلت 3 روزه جبهه‌النصره به اعضای‌داعش

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۳۴
کد مطلب: 343431
جبهه النصره به جنگجویان گروهک به اصطلاح دولت اسلامی عراق و شام داعش در استان دیرالزور واقع در شرق سوریه سه روز مهلت داد تا خود را به همراه سلاحشان تسلیم کنند.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، جبهه النصره روز سه شنبه به جنگجویان گروهک به اصطلاح دولت اسلامی عراق و شام داعش در استان دیرالزور واقع در شرق سوریه سه روز مهلت داد تا خود را به همراه سلاحشان تسلیم کنند.

به گزارش خبرگزاری یونایتدپرس، جبهه مزبور با انتشار بیانیه ای در پایگاه اینترنتی خود نوشت: افراد یاد شده پس از تسلیم شدن تحویل خانواده‌ها و عشایرشان داده خواهند شد تا زیر نظر آنها قرار بگیرند.

بیانیه مزبور هشدار داد: هر یک از عناصر داعش اگر پس از مهلت تعیین شده خود را تسلیم نکند پ، صرف نظر از پست و مقامش تحت تعقیب قرار خواهد گرفت و هر کس به او پناه دهد، بازخواست خواهد شد.

«ابومحمد الجولانی» رهبر جبهه النصره معروف به الفاتح سه روز پیش علیه تشکیلات موسوم به داعش در دیرالزور سوریه اعلام آماده باش داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عماد
Iran, Islamic Republic of
عنوان با متن همخواني ندارد
داعش 3روز مهلت داده به النصره يا برعكس
Iran, Islamic Republic of
این مهلت برای داعش یا النصره
عبدالله خاكي
عزيزان مسلمان: قمه بدستان داعش وشمشير بدوشان النصره اگر از فرقه وهابيت آمريكايي اند.وجز اينها كسي مسلمان نيست.وجنگ مسلمان با مسلمان حرام است.پس چرا باهم مي جنگند !! ودر حاليكه رهبرشان اسراييل در حال حمله به غزه است و اين جنگ بين يهود ومسلمان است .يا به متحدشان اسراييل كمك كنند وبراي سربريدن در غزه تابگيري زن وبچه وسا لخورده زياد است!! يا اگر اهل غزه مسلمان اند ديگر برادر مسلماني غير از اينها ندارند !!!