دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

تغییرات سازمان پست در راه است

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب: 343168
وزیر ارتباطات گفت: شرکت پست باید با بازنگری در ساختار سازمانی موجود، ساختار جدید را بر اساس نیازمندی‌های روزمره مردم در زمینه‌های مختلف و با رویکرد مبتنی بر مشتری‌مداری طراحی کند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با قرار گرفتن در این سمت، بارها از اهمیت و جایگاه این شرکت سخن گفته و در جلسه اخیر خود با مسئولین ارشد این شرکت نیز مجددا اهمیت این بخش را یادآور شده است.

وی درباره جزییات این نشست عنوان کرد: قرار شد شرکت پست با بازنگری در ساختار سازمانی موجود، ساختار جدید خود را بر اساس نیازمندی‌های روزمره مردم در زمینه‌های مختلف و با رویکرد مبتنی بر مشتری‌مداری که بیانگر وظایف و جایگاه واقعی شبکه پستی کشور در جامعه است، طراحی کند.

او ادامه داد: این شرکت باید با شناخت نیازها و انتظارات رو به افزایش مردم نسبت به طراحی سرویس‌های نوین اقدام کند که این امر با مطالعه مطالبات مردم و توجه ویژه به بحث آموزش کارکنان و ارتقای سطح کیفی خدمات پستی و با هدف ایجاد رضایتمندی حداکثری مردم صورت می‌پذیرد.

وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه در این راستا سامانه مدیریت پاسخگویی به شکایات و درخواست‌ها طراحی و راه‌اندازی شده است، ابراز کرد: مردم می‌توانند پس از اعلام شکایت یا هرگونه درخواست، پاسخ خود را در حداقل زمان دریافت نمایند که به زودی در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهد شد.

واعظی با اشاره به اینکه رشد و توسعه روزافزون ضریب نفوذ اینترنت در سطح جهان، نقش پست را بسیار برجسته‌تر از گذشته می‌کند، گفت: برای مثال در سرویس خرید از طریق بازار الکترونیک شرکت پست، مردم با مراجعه به سایت فروشگاه مجازی این شرکت می‌توانند کالای مورد نیاز خود را سفارش و در نشانی خود تحویل گیرند.

وی افزود: از این قبیل خدمات که تلفیق استفاده از اینترنت برای خدمات پستی و برای صرفه‌جویی در وقت مردم، مصرف سوخت، کاهش ترافیک و آلودگی محیط زیست است، طراحی‌های بسیاری را می‌توان داشت و به مردم ارائه نمود.

وزیر ارتباطات خاطر نشان کرد: شرکت پست باید با سازماندهی و برنامه‌ریزی منسجم، جایگاه واقعی خود به عنوان پیشخوان دولت الکترونیک را به دست آورده و با تحقق آن ضمن ایجاد رفاه و تسهیلات برای مردم عزیزمان باعث مراجعه بیش از پیش مردم به شرکت پست شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *