جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

مستقرشدن‌حسابرس وزارت ورزش درپرسپولیس

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب: 343129
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: به غیر از وزارت ورزش و جوانان، سازمان لیگ هم نسبت به قرار دادهایی که در فدراسیون فوتبال ثبت شده، متعهد است تا باشگاه بپردازد.
به گزارش جهان،ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، نصرالله سجادی با مهم خواندن برنامه‌ریزی و مدیریت بودجه در باشگاه‌ها اظهار کرد: باید توجه داشت که هر باشگاه در طول یک فصل باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که بتواند دخل و خرجش را مشخص و بتواند اسپانسرهای خوبی جذب کند.

سجادی درباره کمک مالی به دو تیم پایتخت تصریح کرد: کمک مستقیم وزارت ورزش و جوانان به عنوان دولت به تیم‌ها منع قانونی دارد ولی اگر بتوانیم کمک کنیم حتما انجام می‌دهیم. به تمام بازیکنان و کادر فنی قول می‌دهیم که وزارت ورزش و جوانان حافظ منافع آنهاست و مشکلی پیش نمی‌آید.

وی در پاسخ به ادعای علی پروین مبنی بر بدهی ۶۰ میلیاردی باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه در سه ماه گذشته صورت دریافت وپرداخت مشخصی از سوی هیئت مدیره پرسپولیس به وزارت ورزش و جوانان داده نشد. ما الان مجبور شدیم مداخله کنیم و حسابرس به باشگاه فرستادیم که واقعا رسیدگی کند تا ببینیم وضعیت دقیقا به چه صورت است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان افزود: قبلا آقای رویانیان گفته بودند ۵، ۶ میلیارد بدهی داریم و یک رقم زیادی هم در این ۲ سالی که مدیرعامل بودند درآمدزایی داشتیم. از طرفی سرپرست جدید ادعا می‌کند به همین میزان که باشگاه درآمد داشته بدهی دارد، در اینجا وزارت ورزش و جوانان سکوت کرده و حسابرس فرستاده تا رسیدگی کند.

سجادی در پایان گفت: ما در این سه ماه اخیر کتبا از هیئت مدیره خواستیم تا صورت حساب های سال ۹۱ و ۹۲ را به ما گزارش کند ولی متاسفانه این اقدام از طرف مدیرعامل انجام نشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *