سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

کاظمی: علیپور به فکر پرونده خودش باشد

او در این فوتبال چه‌کاره است؟
دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب: 343124
سرمربی تیم پیکان می‌گوید اگر بار دیگر علیپور اظهار نظری حاوی تهمت و افترا درباره من مطرح کند پیگیر پرونده‌ شکایت خودم از او خواهم بود.
کاظمی: علیپور به فکر پرونده خودش باشد
به گزارش جهان، فرهاد کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، خاطر نشان کرد: من هیچ تعهد خاصی به هیچ جایی برای مربیگری در این فصل نداده‌ام و پیش از آغاز فصل و طبق گفته‌های آقای آیت اللهی فرمی را امضا کردم که مربیان لیگ برتر و دسته یک آن را امضا می‌کنند و جز این هیچ تعهد دیگری در کار نبوده است.

او ادامه داد: من برای چه باید به آقای علیپور تعهد بدهم؟ ایشان مگر چه مسئولیتی در فوتبال دارد؟ در کجای فوتبال ایستاده که بخواهد از من تعهد بگیرد؟

سرمربی تیم فوتبال پیکان به شکایت خود از علیپور اشاره کرد و گفت: ایشان اگر راست می‌گوید پیگیر شکایت من و باشگاه پیکان از خودش در مراجع قضایی باشد و به پاسخگویی درباره پرونده‌ای که برایش تشکیل شده فکر کند.

کاظمی تصریح کرد: من در خصوص مسائل مختلف از ایشان به دادگاه ویژه روحانیت، فدراسیون فوتبال و مراجع قضایی شکایت کرده‌ام و منتظر مشخص شدن نتیجه‌ آن هستم.

او با بیان این که علیپور بهتر است به جای این اظهار نظرها به فکر پرونده‌ خود باشد، گفت: ایشان هر از گاهی با اتهامات بی اساس و بدون پایه سعی در به حاشیه بردن تیم ما نداشته باشند. عزت و ذلت هر کسی در دست خدا است نه بنده خدا.

کاظمی تصریح کرد: اعضای محترم هیات رسیدگی به تخلفات فوتبال نیز شاهد غرض‌ورزی‌های شخصی و صحبت‌های مساله‌دار ایشان بودند و اینجانب اعلام می‌کنم که اگر یک بار دیگر اظهار نظری از علیپور که حاوی تهمت و افترا باشد در رسانه‌ها مطرح شود، پیگیر پرونده‌ شکایت خودم از ایشان در دادگاه ویژه روحانیت خواهم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *