پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۱

کابوس کرکس‌ها امشب از شبکه‌یک

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب: 341873
نمایی از آخرین پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در زمینه ساخت پهباد در برنامه امشب کابوس کرکس ها امشب ساعت ۲۰ از شبکه یک پخش می شود.
به گزارش جهان، "محسن مقصودی" تهیه کننده مستند "کابوس کرکس‌ها" گفت: در این برنامه دستاورد و پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در زمینه ساخت پهباد و همچنین موقعیت ایران در دنیا ومنطقه از لحاظ این فناوری بررسی می شود.

وی افزود: تشریح کاربرد پهباد در حوزه دفاعی ایران با حضور کارشناسان صنایع پهبادها از دیگر بخش های این برنامه ۵۰ دقیقه ای مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

سردارپاسدار مهندس سعید قاسمی از متخصصان حوزه پهبادها یکی از مهمانان این برنامه هستند که دستاوردها جمهوری اسلامی ایران را دراین زمینه به مناسبت دهه مبارک فجرتشریح می کند.

موقعیت ویژه جمهوری اسلامی ایران ازلحاظ استراتژیک درجهان وتهدیدات استکبار، باعث شد که کشورمان با تکیه به نیروهای داخلی در زمینه های مختلف علمی و تکنولوژی توسعه پیدا کند که ساخت موشکهای دوربرد و گسترش صنایع هوایی از جمله این بخش‌ها است که در این مستند به تصویر کشیده شده است .

به گزارش باشگاه خبرنگاران، برنامه "کابوس کرکس‌ها" کاری ازشبکه یک سیما به تهیه کنندگی محسن مقصودی وکارگردانی علیرضا بوعلی است که سه شنبه شب حدود ساعت ۲۰:۰۰ از این شبکه پخش می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *