دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

حرف های امیر حاج رضایی

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب: 341828
امیر حاج‌رضایی می‌گوید کی‌روش حق دارد از بی‌برنامه‌گی‌ فوتبال ایران کلافه شود.
حرف های امیر حاج رضایی

به گزارش جهان، امیر حاج‌رضایی، کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه تنش‌هایی که در حال حاضر در فوتبال ایران به وجود آمده به سود منافع ملی نیست، اظهار کرد: من فکر می‌کنم این تنش‌ها یک نوع مقابله است. اینکه فدراسیون به خاطر عدم وجود منابع مالی اردوهایی را لغو کرده و آقای کی‌روش هم به خاطر عدم حضور ۳ بازیکن، اردوی آفریقای جنوبی را لغو کرده که به نفع فوتبال ملی ما نیست.

وی در ادامه صحبت‌های خود در مورد کارلوس کی‌روش نیز گفت: زمانی خود من منتقد وی بودم، زیرا اعتقاد داشتم کی‌روش در آن زمان از بالا به فوتبال ما نگاه می‌کند. اما این انتقادات همیشگی نبوده است و در حال حاضر هم صدرصد از حضور وی در تیم ملی حمایت می‌کنم و فکر می‌کنم کی‌روش در صعود ما به جام جهانی نقش زیادی داشته است.

وی ادامه داد: کی‌روش با فوتبال ما تعارض دارد. وی فرد تحصیل کرده و مربی باتجربه‌ای است و همچنین همیشه در فوتبال مدرن کار کرده‌ است. اما ایشان وقتی به فوتبال ما آمدند با یک هرج و مرج مواجه شدند و دیدند که هیچ چیز سر جای خودش نیست. این قضایا ادامه داشت تا اینکه این اواخر آستانه تحمل ایشان پایین آمد و واکنش‌هایی نشان دادند که به نظر من نباید نشان می‌دادند.

حاج رضایی تصریح کرد: یک مربی حرفه‌ای، قبل از اینکه مربی باشد یک انسان است. با همه عواطف و احساسات یک انسان که آن هم آستانه تحمل دارد. من به آقای کی‌روش حق می‌دهم که کلافه بشود. فرض کنید هر روز صبح به محل کار خود می‌روید و هیچ چیز سر جای خودش نیست. خوب این وضعیت انسان را کلافه می‌کند.

وی افزود: کی‌روش هشت ماه است که فقط وعده شنیده‌ است،‌ آقایان فقط مصاحبه کرده‌اند اما نتیجه‌ای نداشته است. در این میان حتی آقای وزیر هم دخالت کرده‌اند اما باز هم توفیقی حاصل نشده است.

وی یادآور شد: یک مربی بزرگ وقتی به فوتبال ایران بیاید ابزار می‌خواهد. مگر می‌شود بدون ابزار کار کرد؟! من فکر می‌کنم اگر دانش کافی را هم داشته باشید باید ابزار لازم را هم داشته باشید تا بتوانید کار کنید. وقتی ابزار فراهم نباشد عملا بی‌دانش می‌شوید.

حاج رضایی خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم با بی‌برنامه‌گی‌هایی که فدراسیون در پیش گرفته است، نتایج قابل قبولی نگیریم. خدا می‌داند در جام جهانی چه نود دقیقه‌هایی بر ما خواهد گذاشت.

وی مقصر ایجاد مشکل در فوتبال ایران را، ایراد در سیستم مجموعه دانست و اضافه کرد: وقتی آقای کی‌روش از فوتبال ما بروند، این نشان دهنده این است که متولیان فوتبال ما نمی‌توانند از وجود یک مربی بزرگ استفاده کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *