دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

برق تمام شمال کشور وصل شد

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب: 341760
مدیرعامل شرکت توانیر از وصل شدن برق تمام شهرهای مازندران خبر داد و گفت تلاش ها برای برق رسانی به روستاهایی که دچار قطعی برق شده اند نیز ادامه دارد.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از پاون نوشت، همایون حایری که به منظور رسیدگی به وضعیت تامین برق شهرهای برفگیر شمال کشور به استان مازندران سفر کرده است، صبح امروز (سه شنبه) از تامین برق تمام شهرهای استان مازندران و بویژه غرب این استان خبر داد و افزود: هم اکنون تمام ایستگاه های ۶۳ و ۲۰ کیلوولت در این استان برقدار هستند.

وی با اشاره به تداوم برف و کولاک در مناطق غرب مازندران، اظهار داشت: با وجود شرایط نامساعد جوی، کارکنان صنعت برق به صورت شبانه روزی و با بسیج امکانات، برای تامین برق در این مناطق تلاش می کنند و تاکنون تمام ایستگاه های اصلی که برق شهرها را تامین می کنند، برقدار شده اند.

به گفته مدیرعامل شرکت توانیر، ممکن است خاموشی های پراکنده ای در برخی مناطق وجود داشته باشد که علت آن سقوط درختان بر روی تجهیزات و خطوط توزیع است و در صورت مشاهده چنین مواردی، به سرعت مشکلات برطرف می شود.

وی تصریح کرد: ارتفاع برف در برخی مناطق فراتر از دو متر بوده و موجب شده است برخی از تجهیزات شبکه برق مناطق در زیر برف دفن شده باشد.
وی همچنین از تلاش مداوم برای برق رسانی به روستاهایی که دچار قطعی برق شده اند، خبر داد و گفت: مشکل اصلی برای برق رسانی به روستاهای فاقد برق، مسدود شدن راه های ارتباطی است که امیدواریم با فراهم شدن جاده دسترسی، روستاهای فاقد برق نیز به سرعت شناسایی و برقدار شوند.
وی کانون اصلی بحران در غرب مازندران را تنکابن اعلام کرد و گفت: هم اکنون شبکه برق شهر تنکابن برقرار است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *