دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

روایت مقام آمریکایی از ملاقات ظریف و کری

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۱۶
کد مطلب: 341678
یک مقام ارشد وزارت امور خارجه درباره دیدار وزرای آمریکا و ایران گفت: وزیر امورخارجه آمریکا در ملاقات با وزیر امورخارجه ایران روشن ساخت که دولت آمریکا به اجرای تحریمهای موجود ادامه خواهد داد.
به گزارش جهان، یک مقام وزارت امورخارجه آمریکا در گفتگو با مهر، درباره دیدار وزرای خارجه ایران و آمریکا گفت: صبح دیروز جان کری و محمدجواد ظریف وزرای امورخارجه آمریکا و ایران در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ ملاقات کردند و در این ملاقات در خصوص مذاکرات آتی گروه ۱+۵ و جمهوری اسلامی ایران جهت رسیدن به یک توافق جامع که در اواسط این ماه در شهر وین شروع خواهد شد گفتگو کردند.

وی افزود: آقای کری بر اهمیت حسن نیت دو طرف در این مذاکرات و وفاداری ایران به تعهداتش در چارچوب برنامه اقدام مشترک تاکید کرد.

این مقام وزارت امورخارجه آمریکا تصریح کرد: وزیر امورخارجه آمریکا در این مذاکرات روشن ساخت که دولت آمریکا به اجرای تحریمهای موجود ادامه خواهد داد.

وی تاکید کرد: آقای کری خواستار همکاری ایران شد تا شهروندان ایالات متحده رابرت لوینسون، امیر حکمتی و سعید عابدینی به خانواده هایشان باز گردانده شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *