يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

تراکتورسازی مربی جذب کرده نه جادوگر

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب: 341570
سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: هواداران تراکتورسازی از من استقبال خیلی خوبی داشتند اما آنها باید بدانند تیم‌شان سرمربی جذب کرده نه جادوگر.
تراکتورسازی مربی جذب کرده نه جادوگر
به گزارش جهان به نقل از تسنیم از تبریز، تونی اولیویرا، سرمربی تیم تراکتورسازی در برنامه تلویزیونی موج فوتبال اظهار داشت: وقتی از ایران می‌رفتم و هواپیما از تبریز پرواز کرد و رفت تمام خاطرات خوبی که در تبریز داشتم از خاطرم گذشت ولی احساس می‌کردم روزی به تبریز بازخواهم گشت و امروز که برگشتم عشق هواداران را فراموش نخواهم کرد.

وی در خصوص ریسک بازگشت به تراکتورسازی در شرایط حساس کنونی گفت: احساس کردم تراکتورسازی از یک نیرو جدا مانده است و احساس مسئولیت کردم که برگردم.

تونی ادامه داد: جا دارد از هواداران تراکتورسازی تشکر کنم. نه تنها تراکتورسازی بلکه تیم‌های بزرگی چون بنفیکا، رئال مادرید، بارسلونا و دیگر تیم‌های بزرگ هم بدون هوادار چیزی ندارند، چرا که هوادار نکته مثبت فوتبال است.

سرمربی جدید تیم تراکتورسازی تصریح کرد: من هیچ ترسی ندارم بلکه پُر از انرژی هستم. هواداران در زمان ورودم به تبریز استقبال خوبی از من داشتند ولی بهتر است بدانند که یک مربی آمده است و نه یک جادوگر.

اولیویرا در خصوص دستیارانش در تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: وقتی از من خواستند به تراکتورسازی برگردم گفته بودم که باغ آبادی و آذرنیا باید در تیم بمانند.

وی با اشاره به درگیری میلا فخرالدینی با مرتضی اسدی در جریان دیدار مقابل داماش گیلان افزود: میلاد فخرالدینی اشتباهی کرده بود و از هواداران عذرخواهی کرد. من هم او را بخشیدم و هواداران نیز او را ببخشند.

تونی همچنین تاکید کرد: وقتی مربی به تیمی می‌آید که فقط ۳ ماه فرصت دارد باید بدانیم که فقط در حد ۳ ماه می‌تواند کاری انجام دهد.

سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی تاکید کرد: به نظر شما وقتی یک مربی در این شرایط وارد تیمی می‌شود و ۳ روز بعد بازی حساسی دارد چه انتظاری می‌توان از او داشت؟ باید از تیم حمایت کرد و من پشت بازیکنانم هستم و پشت من و بازیکنانم هم هواداران هستند.

وی اظهار داشت: باید در بازی مقابل فولاد بازیکنانم بدون استرس بازی کنند و مشکلی وجود نداشته باشد. باید باهوش عمل کنیم و از لحاظ روحی و فکری قوی باشیم.

اولیویرا خاطرنشان کرد: فولاد تیم خوبی است و با هدف پیروزی به مصاف ما می‌آید، به همین خاطر از تمام هواداران می‌خواهم به ورزشگاه بیایند و می‌دانم با قدرت آنها هر وقت خواسته‌ایم و اعتقاد داشته‌ایم پیروز شده‌ایم.

وی در خصوص اینکه چرا ۳ ماهه قرارداد بسته است، گفت: از نظر مالی برای من مهم نبود. نه تنها در اینجا بلکه در تمام دنیا وقتی تیم نتیجه نگیرد مربی را مقصر می‌دانند. متاسفانه در تبریز بعد از بهمن‌ماه به خاطر شرایط جوی تیم با اُفت کیفی مواجه می‌شود ولی تلاش خواهیم کرد به سمت موفقیت پیش برویم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *