جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

انتخابات فدراسیون بوکس لغو شد

يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب: 341354
مسئولان وزارت ورزش و جوانان زمان برگزاری انتخابات فدراسیون بوکس را به روزهای آینده موکول کردند.
انتخابات فدراسیون بوکس لغو شد
به گزارش جهان به نقل از فارس، مسئولان فدراسیون بوکس در حالی طی چند روز گذشته زمان انتخابات فدراسیون را ۱۹ بهمن‌ماه اعلام کرده بودند که روز گذشته(یک‌شنبه) نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی در حاشیه انتخابات فدراسیون کونگ فو با رد این موضوع اعلام کرد که هنوز زمان برگزاری این انتخابات به فدراسیون بوکس اعلام نشده است.

البته تا این لحظه مسئولان وزارت ورزش و جوانان زمان دقیق برگزاری انتخابات فدراسیون بوکس را اعلام نکرده‌اند. البته شنیده‌ها حاکی از آن است که احمد ناطق نوری هنوز مجوز حضور در انتخابات فدراسیون بوکس را دریافت نکرده ‌است.

احمد ناطق نوری رئیس فعلی فدراسیون بوکس، اکبر احدی سرمربی فعلی تیم ملی بزرگسالان، عیسی گل محمدی سرمربی تیم پیوند ساپکو در لیگ برتر، روح الله حسینی قهرمان سابق تیم ملی و عارف صفری نفراتی هستند که برای کسب صندلی ریاست این فدراسیون ثبت‌نام کرده‌اند.

پیش از این در حالی زمان انتخابات فدراسیون بوکس ۱۹ بهمن‌ماه اعلام شده بود که دوره‌ی ریاست چهارساله احمد ناطق نوری ۲۰ بهمن به اتمام می‌رسد. با این حساب باید منتظر باشیم تا ببینیم که اگر زمان برگزاری انتخابات به روزهای بعد از ۲۰ بهمن‌ماه موکول شود؛ هدایت فدراسیون بوکس برعهده شخصی دیگر واگذار خواهد شد یا با سرپرستی ناطق نوری تا زمان برگزاری انتخابات هدایت خواهد شد.

دبیر فدراسیون بوکس با تایید این موضوع به خبرنگار فارس، گفت: امروز مسؤلان وزارت ورزش و جوانان به ما اعلام کردند که زمان برگزاری انتخابات فدراسیون بوکس ۱۹ بهمن‌ماه برگزار نخواهد شد و هنوز زمان دقیق این انتخابات مشخص نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *