يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

استیلی: برنامه‌ای برای تیم زیر ۲۲سال ندارم

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۴۹
کد مطلب: 341230
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: همه باید دست در دست هم بدهند و از تیم ملی برای حضور در جام جهانی حمایت کنند. اتفاقی که تاکنون نیفتاده و به خوبی از تیم ملی حمایت نشده است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حمید استیلی در حاشیه مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران درباره وضعیت تیم ملی برای حضور در جام جهانی، اظهار داشت: همه باید کمک کنیم تا تیم ملی در جام جهانی موفق باشد، چون رفتن به جام جهانی مهم است و شور و شعف زیادی در مردم ایجاد کرده است.

وی افزود: متاسفانه امکاناتی که باید برای تیم ملی فراهم می شد، نشد. وقتی مربی بزرگی مثل کی‌روش به تیم ملی می آید باید امکانات مناسبی را برای وی فراهم کرد. در جام جهانی تمام دنیا تیم ملی ما را می بینند و علاوه بر مسائل فنی باید مسائل اخلاقی را هم رعایت کرد.

کارشناس فوتبال ایران با بیان اینکه پوشیدن لباس تیم ملی قداست دارد درباره عدم حضور کی‌روش در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی، گفت: کی‌روش مربی منظمی است و باید دید چطور به او گفته اند به این مراسم بیاید که قبول نکرده و اینکه آیا این موضوع در قرارداد وی ذکر شده است یا نه.

استیلی در پایان درباره خبر حضورش در تیم زیر ۲۲ سال ایران هم گفت: چنین چیزی صحت ندارد و من برنامه ای برای این تیم ندارم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *